Sevgilim benden ayrildi 2 senelik ilişkiyi bitirdi uzak mesafe diye ne yapmaliyim?

2 senelik uzak mesafe ilişkimiz vardi çok kez görüştük günlerce vakit geçirdik hatta en son 1 haftalığına yaz tatille bile gittik çok iyiyidik çok sevdiği o kadar belliydi ki yanındayken hissettiriyordu ama uzak olduğumuz için çok konusuyorduk mesafeye bi çare bulalim diye ama bulamiyorduk. o taşinamazdi olduğum yere yeni ülke değiştirmişti türkiyeden fransaya geldi ama şehirlerimiz farkli , evlenmeyide 2 3 seneye ancak olabileceğini söyledi iş kurmasi oraya adapte olmasi zaten çok zor olmuştu o süre zarfinda böyle uzak ilişki olmaz derdi en son ayrildi mecburiyettenmiş çare bulamamiş çok yipranmiş düşünmekten zaten ne yapacağını işlerini ailesini düşünmekten yorulmuş üstüne bende uzak olunca özlemi kaldiramiyormuş, yani çare yok diye bitti ne yapacagimi bilmiyorum benim gitme olasiligim yok. aramali miyim üstüne düşüp zamanla olur diye beklemeli miyim bilmiyorum, arasam açar normal konuşur biliyorum da , iletişimi kessem bu sefer iyice uzaklaşir bir daha şansizimi hiç olmaz diye de korkuyorum tekrar Türkiye’ye bile dönme ihtimali var çünki, ama sonuçta sevmiyorum demedi hiç cani aciyarak mecburiyetten ayrildigini söyledi. Türkçemle ancak bu kadar anlatabildim sizce ne yapmaliyim.

Güncellemeler
1 yıl
Konuşuyoruz şimdi ama soğuk uzagiz olmuyo diyor başka bir şey demiyo bunalmiş baya uzakliktan benim için devam ettigidini söylüyor, mantıklı düşünelim sevmekle olmuyor uzaklık beni çok yordu artık düşünmek istemiyorum diyor ne yapmaliyim ayrilirsak dayanamiycakmişim gibi geliyor , 1 aydir görüşmüyoruz mesafeden dolayi o çaliştiği için gelemiyor , sizce gitmeli miyim yani gidersem en azindan sogukluk azalir , ilişkimizden uzaklaşmaya çalişiyor 1 aydir zaten sevdiğini özlediğini biliyorum ,
Sevgilim benden ayrildi 2 senelik ilişkiyi bitirdi uzak mesafe diye ne yapmaliyim?
Cevapla