Sevgilim 2,5 yıllık ilişkimizi bitirdi? ne yapmam lazım?

Sevgilimle iki yıllık ilişkim oldu fakat son zamanlarda biraz soğuk davranıyordu sürekli sebebini sordum ve hiçbir şekilde açıklama yapmadı bugün sabrım taştı ve biraz üzerine gittim ve bana bu mesajı attı bana

**Ben hedefi olmayan sürekli darlayan kıskançlık yaratan biriyle idare etmekte çok zorlanıyorum, artık cok yoruldum 2-3 sene olucak çalışma düzeni oluşturmayı beceremeyen birisiyle gelecek neden kurayım, ben her türlü zarar görüyorum , hem manevi zamandan gidicek kişi kendini düzeltmiyor sürekli kıskançlık yaratıp arkadaşlarımla aramı bozup sonrada onlara ilişkiyi anlatıp beni insanların gözünde canavar gibi gösteriyorsun daha sonra gelip her şey normal gibi düzelsene neden böylesin niye şöylesin niye böylesin , suratıma tokat atmış kadınsın çenem ağrıdı 2-3 gün rüyama giriyor eskisi gibi olamıyorum çalışmak her zaman daha iyiye götürüyor beni karşımda Anlayışlı birisi yoo Amerikan oyunları Amerika da ırkcılık Amerika’da gidersen şöyle olur , Türkiye böyle iyi hepsini geçtim ben artık zorlanıyorum ben sana bin dolar vermedim ama sen kendini geçindirecek zamanı boşuna harcıyorsun hoş vakit zaman çok değerlidir boşa harcayan birisin , ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum daha da olmuyo***

Evine gittim belki yumuşar vs diye bayramını kutlayacaktım sarılacaktım fakat niye geldin git defol git izinsiz benim evime gelemezsin falan dedi aşırı derece zoruma gitti yutkunamadım ses kaydını aldım konuşurken Ve dedim ki beni seviyor musun seni sevsem böyle davranır mıyım gibisinden konuştu bıktım beni yordun artık zorba bir kadınsın vs dedi. Sana güvenmiyorum askere gitsem zaten bu ilişki biter vs dedi ve ben güvenini kıracak hiçbir şey yapmadım ne yapacağım bilmiyorum aşırı kötü oldum moralim çok bozuk hiç bu kadar kötü bayram geçirmemiştim numarasını sildim ve ona da bana dair ne varsa her şeyi silmesini söyledim fakat ben çok kötüyüm ne yapmam gerekiyor bilmiyorum Arkadaşlarına vs kötülemedim tokat atma sebebim de ben gideceğim ne halin varsa gör diyip küfür etti bana hiç iyi hissetmiyorum Benim senden sonra kız arkadaşlarım olabilir oturup çay kahve içebilirim muhabbet edebilirim dedi bana bu çok zoruma gitmişti neden böyle bir şeye ihtiyaç duyduğunu hiç anlamadım Sonra kabullendim çünkü defalarca yalvardım reddetti bugün fotoğraflarımı sildiğinde ben de sildim aramadım sormadım bu sefer o bana saydırmaya başladı ne yapmaya çalışıyor bilmiyorum beni suçluyor

Sevgilim 2,5 yıllık ilişkimizi bitirdi? ne yapmam lazım?
Cevapla