Sevgilim geçmişimden dolayı benden uzaklaştı. Ne yapmam gerek?

Geçmişim derken aklınıza hemen ilişkiye grmk gelmesin ben bakrym onla bile birlikteliğimiz olmadı ciddi bir ilişkimiz vardı zaten. ondan önce bir adamla konuştum adam evliymiş ben bunu öğrendikten sonra hemen bıraktım. ciddi düşündüğüm adamın herşeyi bilmesi geçmişim bile olsa hakkıdır diyerek, hayatım boyunca yaptığım tek hata bu diyerek karşıma akıp anlattım bir anda beni eve bıraktı hiç yazmadı 2 gündür konuşmuyorduk bugün dayanamayıp yazdım sana dürüst olduğum için özür dilerim diye oda önemli değil yazmış konuşma devam ederken yüzüme vurdu işte evli adamla konuşmuşsun cart curt tekrar tartışma başladı tartışmayla bitti. instagramda kilitlerimiz duruyor kaldırmamış şimdi bu adam benden ne istiyor ne ayrılıyor ne barışıyor ne yapmam gerek ben onu çok seviyorum ayrılmak istemiyorum

Sevgilim geçmişimden dolayı benden uzaklaştı. Ne yapmam gerek?
Cevapla