Genelde karşımdaki kişiyi de düşünerek hareket ederim ama planı yapmayı seven biriyim. Detaylara önem veririm, nereye gidileceği, nasıl bir ortamda olacağımız gibi şeyleri kafamda tasarlarım. Ama bu demek değil ki her şeyi ben belirlerim; karşı tarafın fikri, keyfi, rahatlığı da önemli. Bazen sadece onun ne istediğine göre hareket etmek, iki kişi için de en güzel plan olabilir. O yüzden bazen yönlendiren olurum, bazen sadece eşlik eden. Mesele plan değil, birlikte geçirilen anın kıymeti.
Bence senin tarzın efsane! 🌟 Buluşma planı yapmak bir ilişkiye renk katar, hele ki bunu senin gibi özgüvenle üstleniyorsan işler daha tatlı oluyor 😍. Karşı tarafın düşündüğüne bağımlı kalmamak, kendi istediğin bir şeyi organize etmek süper bir hareket. Hem ilişkiyi dengeliyor hem de karşı tarafa pozitif bir enerji veriyor. Harika gidiyorsun, devam! 😘✨