Erkek arkadaşım ailesinin önünde bana saldırdı. Kim hatalı sizce?

Annesi, kardeşi ve kardeşinin eşiyle beraber onların ülkesinde tatile gitmiştik. Kart oyunu oynuyorduk. Erkek arkadaşım alkollüydü. Annesi ve erkek arkadaşım kaldı en sona, beraber oynuyorlardı. Klasik bir cümle varmış, "aşkta şanssız olan, kartta şanslı olur" diye, erkek arkadaşım da bu cümleyi söyledi. Ben de "sen aşkta şanssız mısın" dedim. O da gülerek "evet" dedi. Ben de "nasıl yani" dedim. O da "daha önceyi kastettim, 2 kere ayrıldım o yüzden öyle söyledim, seni kastetmedim" dedi. Bunun üzerine daha da sinirlendim ve herkesin gözünün önünde tartıştık. Başta öylesine söylemiş o cümleyi ama ben sorunca bir sebebe bağlamak için eski ilişkilerini söylemiş. Ailesi sakinleştirmek için "bu sadece klasik bir söz" dedi. İnsanlar paranoyak olduğumu düşündü. Zaten erkek arkadaşım ilişkimizin başlarında sürekli eski sevgililerinden örnekler falan verdiği için sorun yaşıyorduk, bu sorunlar hâlâ da devam ediyor. Dün de erkek arkadaşım ben sorguladıkça daha da sinirlendi. "Sen eski sevgilimin yerini asla tutamazsın, o bana çok iyi davranıyordu, senin gibi değildi" dedi. "Yarın eşyalarını topla ve buradan git, seni havalimanına bırakırız" dedi. Ben de "bana böyle davranamazsın, bunları açıklayacaksın" dedim, yüzüme tükürdü. Ben de kolundan tuttum ve "bana bu şekilde davranamazsın" dedim. Sonra saçımdan çekti, saldıracaktı ama ailesi tuttu. Ona kızdılar tam ne söylediklerini anlamasam da. Sonra da sakinleştirmeye çalıştılar. Erkek arkadaşım odaya gelip beni evden kovmaya devam etti. Sonra o uyudu ama ben ağlamaktan uyuyamadım, onu uyandırdım. Bir cevap almak istedim. Uyandığı anda saçıma yapıştı, boğazımı sıktı. Ben de o tekrar uyuduğunda onun boğazını sıktım. Aramızda arbede yaşandı. Onda tırnak izleri var, benim de yüzümde ve başımda darp izleri var. Birbirimize tehditler savurduk. Ailesi de tek başıma o saatte çıkmayayım diye kapıyı kilitlemiş. Zaten çıksam da gidecek hiçbir yerim yok. Beni her tartışmada evden kovan ve kapının önüne koyan biri. Kendisi de öfkelendiği zaman sık sık eski sevgilimin bana tcvüz ve darp etmiş olmasını yüzüme vuruyor. Kendisi içinde daha büyük bir sorun yaşıyor benim geçmişimle ilgili. Dün bana saldırdığında bile "o en büyük aşkının davrandığı gibi davranılmasını istiyorsun herhalde" diyip darp etti. Üstelik paramın olmamasını da fırsat biliyor. Ertesi gün normal davranıp her şey yolunda gibi devam ediyor. Üstelik ara sıra madde de kullanıyor, belki de bu yüzden bu kadar dengesiz, bilmiyorum. Ailesine de rezil olduk. Bugün iyi davranmaya başladı, ben uyurken üstümü falan örttü marketten benim için bir şeyler aldı. Bana güzel bakmaya başladı. Kim hatalı sizce?

Erkek arkadaşım ailesinin önünde bana saldırdı. Kim hatalı sizce?
Cevapla