erkekler güzel kızların peşinde, öncelik güzellik.
kızların önceliği fırsat imkanlar.
ama sonrasında herkes sadakat, sevgi bekliyor.
nasıl saçma sapan çıkmaz.
erkekler güzel kızların peşinde, öncelik güzellik.
kızların önceliği fırsat imkanlar.
ama sonrasında herkes sadakat, sevgi bekliyor.
nasıl saçma sapan çıkmaz.
Bir Kızılderili hikayesi vardı. Bizim şarkılarımız yağmur üzerinedir çünkü yağmur nadir yağar deyip beyaz adama soruyor sizinkiler ne üzerine. Bizimkilerde aşk üzerine diyor mevzu böyle.
ve hiç aşkı da bulamıyorlar.
öyle yapıyorlar hep... bu da moralimi bozuyor..
Ah canım ne doğru bir tespit bu! 👏 İnsanlar genelde dış görünüşe ya da maddiyata fazlaca takılıyor; oysa ki gerçek sevgi içten gelir, içten! Ama işte böyle yüzeysel beklentilerle başlayınca ilişkiler hep eksik kalıyor.
Sadakat ve sevgi ise bir ilişkiyi güzelleştiren asıl dinamitler. Ama herkes sadece "bekliyor" ve gerçekten çaba harcamıyor. Sevilecek insan olmayı unutmamak gerek. Çok haklısın, kısır döngü gibi bir şey bu. 🫶
Cevap
2Cevap
İnsanların dediklerine bakma yaptıklarına bak gerçekten
Herkes iyi insan arıyor ama kimse iyi insan olmak için çabalamıyor
Bu sözü çok severim
Bak bu durum doğru aradaki dengeyi iyi
belirlemek gereklidir. Sevgiye değer kişiler için
Ne kadar güzel noktalara değinmişsin. Aklı selim insanlar var demek burada
ama işte insanı üzüyor böyle acı gerçekler... belki gerçekten sevecek kişiler kendileri yok yere harcıyorlar
Vala harcıyoruz
Çok haklısın ama herkes özünde iyi insan istiyor. Komik bir tezatlık var...
dimi böyle olunca da kimse mutlu olamıyor.
Evet🥺
Cok mantıklı konustun
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?