Hiç kimse tarafından değer ve sevgi görmüyorum bunun nedeni ne sizce?

yani 18 yaşındayım ve bir dostum ya da sevgilim olmadu şu ana kadar. kimse sevmiyor beni!! bunun nedeni günahlarım mı? neden böyle oluyor sizce neden insanlara itici geliyorum
Hiç kimse tarafından değer ve sevgi görmüyorum bunun nedeni ne sizce?
Cevapla