Ben hayatımı kuruyorum, peki o nerede? Gerçekten ne zaman denk gelecek?

Kendimi geliştiriyorum,
Restoran açmak için çalışıyorum,
Spor yapıyorum, motorum var,
Hayatı ciddiye alıyorum, sorumluluk alıyorum.

Ama hâlâ kimsem yok.
Ne güvenebileceğim bir arkadaş çevresi,
Ne de birlikte büyüyebileceğim bir sevgili…

Flört uygulamalarında herkes yüzeysel geliyor,
Dışarıda tanışmak ise gitgide zorlaşıyor.
Yalnızlığa dayanıyorum ama yapay insanlara tahammülüm yok.

Ben gerçekten bağ kurabileceğim, yanında huzurlu hissedeceğim birini arıyorum.
Ne zaman karşıma çıkacak bu insan?
Gerçekten tesadüf mü lazım, çabalamaya devam mı etmeli?

Ben hayatımı kuruyorum, peki o nerede? Gerçekten ne zaman denk gelecek?
Cevapla