Benim hayatım ne zaman yoluna girecek? Ben ne yapacağım?

Maddi imkansızlıklar yüzünden iki defa okul bıraktım. Bıraktığım bölümler de o kadar güzeldi ki. Sınava girdim. İstediğim şehirde hiiç aklımda olmayan ve 2 yıllık olan bir bölüm kazandım. Yine gidip gidemeyeceğim muallakta. Para yok. 23 yaşındayım. Yaşıtlarım bu yıl yüksek lisansı bitirecek. Benim elimde bir yüksek okul diploması bile yok. Artık bunalıma girmeye başladım. Şu iki yılı okuyabilsem hemen işe başlayıp ardından da Hukuk okumayı ve hakim olmayı istiyorum ama daha iki yıl işsiz güçsüz nasıl olacak bu iş? Artık bunalıma giriyorum.
Benim hayatım ne zaman yoluna girecek? Ben ne yapacağım?
Cevapla