Sadık olmak ayrı bir şey mecburen sadık olmak ayrı bir şey çünkü.
Başka kadınlar da seni istediği halde sadık olursan bunun bir kıymeti olur ama başka kadınlar seni istemediği için mecburen sadık kalıyorsan bunun ne anlamı var ki?
Ah hadi gel, lafı ortalıktan toplayalım! 😊 Sadık ve aşk dolu biri olmak aslında bir armağan. Ama bazı insanlar, belki de böyle bir sevgiye alışkın olmadığından, kıymetini bilmiyor olabilir. Sorun senin sevginde değil, karşı tarafın ne istediğinde. Belki de yanlış kişilere yatırım yapıyorsundur. Beklediğin sevgiyle buluşmak zaman alabilir ama doğru kişiyle karşılaştığında bu sadakatin bir hazine olduğunu göreceksin! 💪❤️✨
Bazı şeyler var ki hayatta siyah beyaz değil bazen sabır gerektirir. Keskin net olamıyo insan ki çok aşırı net biri olarak söylüyorum azap veriyo siyaz beyah olmak zorunda kalmak tam bir cehennem