Nasibim olan kişiyi beklemeli miyim yoksa onu bulmak icin çabalamalı miyim
Bir tane çocuk var. 1 bucuk sene önce benden hoşlanıyordu hatta direkt ciddi ilişki icin adım attı ama ailem reddetti onu. Reddetmelerinin sebebi de tamamen bizimle alakalı doğru bir zaman olmadığı icin reddettiler. Ve ben de 1 buçuk senedir git geller yaşıyorum çünkü o çocuğu ilk gördüğüm zaman kalbim çok farklı attı cidden. Çoğu zaman kendime diyorum ki ona ulaşmam lazım onunla bir plan yapmam lazım diyorum ve birkaç ay boyunca bu düşünceye kapılıyorum. Sonra yine fikrim değişiyor ya ben neden uğraşıyorum allahın işi değil mi nasibim olan her türlü beni bulmayacak mi zaten bu çocuk da nasibimse bana yine ulaşır diyorum. Ve 3-4 ayda bir sürekli fikrim değişiyor net bir karar veremiyorum ve bu durum beni yoruyor. Napmaliyim? Beklemeli miyim çabalamalı miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer