Nasibimizde kim varsa onu beklemeli miyiz yoksa onu bulmak icin çabalamalı miyiz?

Nasibim olan kişiyi beklemeli miyim yoksa onu bulmak icin çabalamalı miyim

Bir tane çocuk var. 1 bucuk sene önce benden hoşlanıyordu hatta direkt ciddi ilişki icin adım attı ama ailem reddetti onu. Reddetmelerinin sebebi de tamamen bizimle alakalı doğru bir zaman olmadığı icin reddettiler. Ve ben de 1 buçuk senedir git geller yaşıyorum çünkü o çocuğu ilk gördüğüm zaman kalbim çok farklı attı cidden. Çoğu zaman kendime diyorum ki ona ulaşmam lazım onunla bir plan yapmam lazım diyorum ve birkaç ay boyunca bu düşünceye kapılıyorum. Sonra yine fikrim değişiyor ya ben neden uğraşıyorum allahın işi değil mi nasibim olan her türlü beni bulmayacak mi zaten bu çocuk da nasibimse bana yine ulaşır diyorum. Ve 3-4 ayda bir sürekli fikrim değişiyor net bir karar veremiyorum ve bu durum beni yoruyor. Napmaliyim? Beklemeli miyim çabalamalı miyim?

Nasibimizde kim varsa onu beklemeli miyiz yoksa onu bulmak icin çabalamalı miyiz?
Cevapla