"Evladım nasibini aramak için kendini çok yorma. Unutma ki nasibin nerdeyse arar seni bulur"
Nasibimizi aramak mı gerekir yoksa o bizi bulur mu?
"Evladım nasibini aramak için kendini çok yorma. Unutma ki nasibin nerdeyse arar seni bulur"
Sadece aşağıda hemcinslerimin yazmış olduğu yorumlar canımı yaktığı için üye oldum... Çirkin, özürlü, zayıf vb ithamlar o kadar can acıtıcı ve zavallıca ki. Bakın kardeşim biz insanoğluyuz ve parmak izlerimiz kadar birbirimizden farklıyız. Nasip olgusuna inanan ve inancı olan insanların bir başkalarına bu bakış açısı ne kadar zalimce.. Rabbimizin katında tüm insanlar eşittir, insanlara güzel çirkin değil, yaratanın bir mucizesi gözüyle bakın ve onun yarattığı herşeyi sevin. Çünkü ondan geldik burada emanetiz ve dönüş yalnızca onadır.. Bu dünyanın göreceliliğine o kadar kapılmışız ki sadece beden kıyafeti dahilinde görüyoruz birbirimizi. Bu sitede yazılanları okuyan binlerce insan var. Lütfen paylaşımlarınızı bu hassasiyet çerçevesinde yapın ve insanları sevin..
Yaşınız bu aralıktaysa bence artık nasip kısmet değil olay. Neden aranmaz mış bal gibide aranır bence...Fakat şöyle bir gerçek var ki evde oturup nasıl olsa gelecek,diye beklemekte kurbağanın prense dönüşmesi gibi bir olay olur. Bazılarınında nasipse olur, demesi zaten gelişmekte olan bir olayda ilerisi olacaksa nasipse olur, denilir. Olmayan bir kişi hakkında nasipse olur, denilmez. Bazılarıda vardır ki belki hiç istemesiniz yani kişiyi değil, evliliği istemezsiniz ama o sizin geleceğinizi paylaşacağınız kişi ise farkında olmadan kendiliğinden oluyor herşey...Ksımet olayı başka evde oturup kurumuş üzüm gibi olup halen kısmet beklemek saçma bence...
İyi de sora sora bağdat'da bulunur diyorlar buna ne diyeceksin peki?
Geçen tv.'da hoca bununla alakalı konuşmuştu.
sonuç?
Şimdi diyordu ki;
Her gün atıyorum işinize gitmek için aynı saatte durakta birisini görüyorsun bu kişi de sizi görüyor ama hep bu böyle gerçekleşiyor. Bilin ki Allah sizin karşınıza o kişiyi çıkartıyor ondan sonrası sizin elinizde gidip konuşmanız vs. gibi şeyler söylüyordu. Benim dikkatimi çekmişti dinlemiştim. Sonrasında reklam girdi kanalı değiştirdim. Ama denemek istiyorum şahsen.
Rabenim hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Allahım hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Allahım hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Rabbim hayırlı saliha eş nasip eyle amin
Rabbim hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Rabbim hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Rabbim hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Rabbim hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Rabbim hayırlı Saliha eş nasip eyle amin
Allahım hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayirli Saliha es ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha es ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Rabbim hayırlı Saliha eş ver amin
Allahım hayırlı Saliha eş ver amin
Allahım hayırlı Saliha eş ver amin
Allahım hayırlı Saliha eş ver amin
Her arayan bulamaz ama bulanlar da arayanlardır.
Nasibe de vesile lazım..
Cevap
8Cevap
valla benim teyzemi bir isteyen yoktu evde kalmıştı resmen kız 28 yaşında üni gitti 31 yaşında bitirdi 32 yaşında atandı atanalı daha bir ay olmadı koca buldu ama resmen koca aradı birileri tanıştırdı buldu hani atanmasaydı bir isteyeni yoktu emin ol kız çirkin zayıf boyu kısa çirkinler çirkini kocasıda boylu poslu bir adam yakışmıyorlar şimdide çok mutlu telefonda bile hava atıyor evlendim kocam beni seviyor falan diye şimdi hamile 3 ay sonra dogurucak havadan geçiilmiyor resmen
işte kısmetini aradıda buldu atanmasaydı kendi aramasaydı alıcısı yoktu babasının evinde bir talibi çıkmadı o kadar kendine baktıgı halde kızda fizik olmayınca boştu atanmasaydı koca aramasına ailesi bile izin vermezdi resmen aradı koca
:) Demek ki neymiş? Hacı hoca ilen olmuyor bu işler:) Bende ün.bitti işe başladım.Şimdi evlenmek zamanı dedim.Ama okula giderken evlenmeyi falan hiç düşünmemiştim.Aradığımdan değildi kısmet vardıda adam gibileri yoktu aralarında, çok şükür adam gibi adamı 27 yaşında aynı iş yerinde buldum 7 yıldır evliyiz..Çok şükür ama dediğim ve dediğiniz gibi arkadaş evden çıkmazsa birini bulamayacak gibi geliyor.
ben dışarı da çıktım niye bulamadım o zaman?
elmadeğilayva arkadaşım ben üni bitirdim işsizim kısmet var görüp begeniyorlar ama korkuyorum bana gelen üni mezunu ev kızı olsun dediler kabul etmedim başka biri geldi o da özürlüydü ailem bana söylemedi bile özürlü olmadıgını memurmuş ben kendim ögrendim allah korududa son anda ögrendim adamın özürlü oldugunu falan ble anlamadım aailem bildigini benden sakladılar şimdide korkuyorum evlenmeye aileme güvenmiyorum ama işsizim ya çok korkuyorum teyzem kısmetini buldu kız çirkin ama
kız çirkin ama allah bir kere şans vermişallah çirkin şansı vermiş atanmış kocası seviyor bir dedigini 2 etmiyor üzülüyorum bana evlendiyorlar bana gelen kısmet çok kötü ailem biliyor benden gizliyor artık ölsemde kurtulsam diyorum iş bulsam valla çalışcam ama bulamıyorum
desene aynı drtten muzdaribiz.
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
@Ispar hayirli mi bilmem
Surekli evde oturan kiz evlendikten sonra turkiye turu yapiyor
Ayy bide evlendi cocuk yapti onunda havasi var
Baska sehirden bize picini gostermeye geliyor zorla altin takmamizi istiyor bir suru elisi giysi ordu annem
yas araliginiz dogrumu? hic evlenmedinizmi?
kendine bakan biri misin? sosyal biri misin? sanirim kendini tip olarak begenmiyorsun. benim de akrabalarimdan tip olarak begenmedigim var ama onlari da seven oldu herkesin gozu ayri görüyo
nasipte varsa gelir evet. dua edin cokca
Ne hocası ya? Şaka mı yapıyorsunuz? Ben söyleyeyim hocanın size ne diyeceğini
Kısmetin gelince olacaktır kızım,diyecek başından savacak.Lütfen bu kadar boş ve saçma düşünmeyin.Bu işler hacı hoca ile olmaz.
Nasipse gelir yemenden nasip değilse..
Ana bana kiz bullll
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli. saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli. saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli. saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
Rabbim hayirli saliha eş ver amin
aramadıktan sonra karşına çıkması çok zor aramadan bulamazsın :)
nasibi azda olsa bakınacaksın öyle armut gibi kucağına düşmüyor :)
Hazırı bekleme, sende kendi nasibini ara bir yerlerde.
Ha nasipse olur o ayrı mesele.
İnsanlığın baş belası...Kadercilik...Değiştir bakışını
Nasibim beni bulur mu bence
nasip aranmaz kendi bulur
ama bazıları da nasibini kendin bulcaksın diyor?
aynen katılıyorum.
bulurr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar