Nasibimizi aramak mı gerekir yoksa o bizi bulur mu?

şöyle bir söz vardır nasipse gelir hintden yemenden nasip değilse ne gelir elden...

şimdi ben bu sözden şunu anlıyorum ki nasip aranmaz.

peki siz ne diyorsunuz bu konuda?

Güncellemeler
+1 yıl
hoca olan biri yok mu ya o cevap verse...
Güncellemeler
+1 yıl
madem öyle peki bu sözün anlamı ne o zaman?

"Evladım nasibini aramak için kendini çok yorma. Unutma ki nasibin nerdeyse arar seni bulur"
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar başka bilen yok mu?
Nasibimizi aramak mı gerekir yoksa o bizi bulur mu?
Cevapla