Nasibimiz olan kişi bizi her koşulda bulur mu?

Ben özgüvensiz ve utangaç biriyim. 22 yaşımda olmama rağmen kızlarla hiç sohbet etmişliğim bile yok. Tipim de iyi değil hatta saç dökülmem bile başladı. Herkes nasibini bekle diyor ama ben kimseyle konuşmazken kızlar gelip benimle evlenmek istemez ki. Üstelik kızlar benim gbii özgüvensiz birini hiç istemez. Sizce nasip denen şey gerçekten doğru mu, ben hiçbir adım atmasam bile sevip sevilebileceğim birini bulabilir miyim?
Nasibimiz olan kişi bizi her koşulda bulur mu?
Cevapla