Birine Aşık olup da söyleyememek mi daha zor, yoksa söyledikten sonra kaybetmek mi?

Birine Aşık olup da söyleyememek mi daha zor, yoksa söyledikten sonra kaybetmek mi?

Gerçek duygularını içinde tutmak mı acıtır daha çok, yoksa söyleyip her şeyi riske atmak mı? Sen hangisini yaşadın?

Birine Aşık olup da söyleyememek mi daha zor, yoksa söyledikten sonra kaybetmek mi?
Cevapla