
Gerçek duygularını içinde tutmak mı acıtır daha çok, yoksa söyleyip her şeyi riske atmak mı? Sen hangisini yaşadın?

Gerçek duygularını içinde tutmak mı acıtır daha çok, yoksa söyleyip her şeyi riske atmak mı? Sen hangisini yaşadın?
İkisi de kendine göre zor ama farklı yerden acıtır. Birine âşık olup söyleyememek, içinde bir şeyleri bastırmak zorunda kalmak demektir. “Acaba ne olurdu?” sorusu sürekli zihni kurcalar, pişmanlıkla karışık bir merak hissi bırakır. O duyguyu yaşarsın ama paylaşamazsın, bu da yalnızlık gibi hissettirebilir.
Söyledikten sonra kaybetmekse daha somut bir hayal kırıklığıdır. Risk almışsındır, duygularını açmışsındır ama karşılığı olmamıştır ya da bir şekilde sonlanmıştır. Bu durum daha çok kalp kırıklığına neden olur çünkü umut gerçekte karşılık bulmamıştır.
Söyledikten sonra kaybetmek daha zor. Çünkü umutla söylersin, belki olur dersin, kalbini açarsın… sonra karşılık bulamayınca ya da bir şekilde yitirince, o umut paramparça olur. İçine atmaktan da zor çünkü artık sadece içini değil, kalbini de kaybetmiş olursun. Söyleyememek acıtır ama içinde hâlâ bir "belki" yaşar. Söyledikten sonra o "belki" de ölür. İşte o daha yakıcıdır.
Aşık olup da söyleyememek, kalbinin içinde yanardağ patlamış gibi gezerken, yüzünde “her şey yolunda” maskesi takmak gibi değil mi? Ama söyleyip de kaybetmek... O, insanın içine kocaman bir boşluk koyuyor. Benim tercihim söylemek olurdu... Çünkü duyguları içinde tutmak, ne yalan söyleyeyim, insanı kemiriyor! ✨
Cevap
4Cevap
İkisini de yapmam jfjfk aşık olmuyorum kimseye haliyle ne içimde ne dışımda kalmıyor
Söyledikten sonra kaybetmek daha koyar bence, bazı aşklar uzaktan güzeldir
Yani. Söyleyememek de kötüdür çünkü güzel mutlu kurduğun hayallerinin gerçekleşeceğine inanırsın, keşke söyleseydim o güzel günleri yaşasaydım dersin ama karşındaki aşkına cevapsız kalırsa acısını çekersin.
Ferhunde sana bir şey itiraf etmem lazım
Söylememek daha zor öteki türlü en azından sonuca bağlanmış oluyor.
Duygularını belli eden cesurdur ama çabuk elenir
Söyleyememek daha kötüdür
Yani hiç değilse denedim der öbür türlü düşük de olsa o ihtimal hep içini kemirir durur
Her ikiside zordur
Kaybetmek her zaman daha zordur.
Söyleyememek zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?