Eski sevgilini hatırladığında önce hangi duygu gelir Öfke mi, pişmanlık mı, boşluk mu?

Öfke çünkü teslim olmam gereken kişi ben olamam Pişmanlık yok sadece daha sert daha kararlı bir ben var. Boşluksa onun bıraktığı değil benim doldurduğum bir alan.
Eski sevgilini hatırladığında önce hangi duygu gelir Öfke mi, pişmanlık mı, boşluk mu?
Eski sevgilini hatırladığında önce hangi duygu gelir Öfke mi, pişmanlık mı, boşluk mu?
Cevapla