Platonik olduğum kızla son karşılaşmam böyleydi adım atarmı yoksa umut yokmu?

Eyvallah, beğenmene sevindim kardeşim. Aynı netlikte ama biraz daha kısa ve doğrudan versiyo

Önceden spor hocamdı, sonra ders almayı bıraktım. "Ben senin sevgilin, arkadaşın değilim" diyerek sınır koymuştu.

3-4 aydır hiç konuşmuyoruz. Ama geçen gün karşılaştık:

– Gamze: Nasılsın?
– Ben: İyiyim. Görüşemiyoruz artık.
– Gamze: Sen salona gelmiyorsun.

Sonra "acelem var, sonra konuşuruz" deyip gitti. Ama hep gülümsüyordu.

❓ Sizce bu bir sinyal mi? Yoksa tamamen öğrenci-hoca kalıbında mı kaldık gülümseyerek konuşuyordu
#aşkilişkileri

Platonik olduğum kızla son karşılaşmam böyleydi adım atarmı yoksa umut yokmu?
Cevapla