Bağlar, yaşama sebebi ise... Kaybedildiğinde yaşama arzunu götürmez mi?

İnsan , birine bağlanmadan önce... dikkatli mi düşünmeliydi?
Bağlandığında her an kaybedecekmiş gibi mi.. kıymet vermeli miydi?
ya da insan birine hiç bağlanmamalı mıydı?
Kaç tane Bağı kaybetmeye dayanır insan.


Ağostosta bile üşüyorsa insan neyin eseridir?
Bağlar, yaşama sebebi ise... Kaybedildiğinde yaşama arzunu götürmez mi?
Bağlar, yaşama sebebi ise... Kaybedildiğinde yaşama arzunu götürmez mi?
Cevapla