İnsanların hayatta bir amacı olmayınca, hayatlarından mı beziyorlar?

Bu hayatta amaçsız bir insan olmaz amaçsız da yaşanmaz diyecekler çıkacaktır elbette ama çoğunluğun (bende dahil) bazen bir amacı olmayabiliyor. Hayattaki sıkılmış ve bezmişliğimizin de sebebi bu mu oluyor acaba? Yani bir amacı olanlar daha mı az sıkılıyorlar?

İnsanların hayatta bir amacı olmayınca, hayatlarından mı beziyorlar?
Cevapla