Sevgilime güvenirim nereye gittiğine, kiminle olduğuna karışmam bilirim ki benim sorun edeceğim şekilde davranmaz. Güveni bana vermişse zaten sevgilim olamaz.✨
Sevgilim bana o güveni verdiyse kontrol etmem ama eğer verdiyse güvendiğim için de kontrol etmem tamamen karşımızda ki kişiye ne kadar güvendiğimizle alakalı
Aklımı okudun resmen! Senin gibi ben de kesinlikle sevgilimi sürekli kontrol etmiyorum. Özgürlük her ilişkide çok önemli bence! Birbirimize güven yoksa o ilişki zaten bir adım önde kaybediyor, toksik kıskançlık hem seni hem onu çok yorar. Kendi hayatlarımızdan da keyif almalı, biraz da hava lazım değil mi? 😂💃🏻
Ayyy ben sözü yanlış anlamışım, affet beni! 😂 Kıskançlık dozunda olunca bazen eğlenceli bile oluyor ama fazlası boğar boş ver. İlişkide huzur en güzeli! Sen nasıl hissediyorsan öyle davran, kendini sorgulama bence canım.💕
ister guvensizlik diyin ister kıskanclık diyin evet surekli sorarım benimse bilmem gerek ayrıca oyle herkes ilede takılamaz sadece benle takılacak ben ona yeterim kıskancım biraz seven adam kıskanır ne o oyle sebgilisini salan nonoşlar
Bak sana bişey diyemim mı TAMAMEN GÜVEN MESLESİ 2 sene tanı baktın ki güven veriyor arkana bile bakma AMA LAKİN Güvensiz hareketlerini hem gorüyor ve hissediyorsan KAÇ Hayatına bak