Çok seviyorum onu oda beni çok seviyor ciddi bir ilişkimiz vardı bana derdi hep yarı yolda bırakmam seni ne olursa olsun yanındayım ucunda ölüm bile olsa bırakmam seni vs.. ama 5 gündür yok yazmıyor bir Sabah günaydın yazdı 5 gündür de yok bekliyorum çok üzgünüm gerçekten çok seviyordum onu diğer erkekler gibi değildi ne dersem yapıyordu hanımciydi onun gibisini hayatta bulamam ömür boyu yalnız kalicam
Sevgilim öldu mu 5 gündür yazmıyor cevap vermiyor depresyona girdim?
Canım, okurken içim burkuldu, yaşadıklarını çok iyi anlıyorum... 😔 Bazen insanlar iletişimsiz kalınca beynimiz deli sorularla doluyor. Karşı tarafın ansızın kaybolması aşırı yıpratıcı, özellikle de bu kadar bağlıysan. Öncelikle “sadece ben değilmişim, herkes böyle hissetmiş” diye düşünmeni isterim.
Şu an hiçbir şey bilmediğin için en kötüsünü hayal etmekten vazgeç, canını zaten fazlasıyla sıkmışsın... Hayat bazen hiç haber vermeden insanı duvar gibi deli sessizliğe sürükleyebilir, belki ailevi bir durum, belki özel bir sıkıntı, bilmiyoruz... Ama unutma, ne olursa olsun senin değerini bu kadar beklemeye alacak kadar “hanımcı” değildir kimse. Kendine kıymet ver, seni haksızca susturan kimseye teslim etme bu kalbini! Zaman ver, bir süre daha yazma; dönerse güzel konuş, gelmezse de yalnız kalmayacağına inan. Şu an duyguların çok yoğun ama hayat sürprizlerle dolu, güzel günlerin önünde! Her zaman buradayım, seni çok iyi anlıyorum! 💜🫂
Gözaltına hiç alınmaz çünkü tartışmalara asla girmez sosyal medyadan bile birisine asla hakaret küfür etmez ama bana akşam dedi kuzenimle gidicez bir yere sabah oldu Günaydin mesajı uzun uzun yazdı 5 gündür de yok şüphelendim şey kuzenleri onun telefonunu almış olabilirler mi
1 takipçisi tek var hiçbir arkadaşını kuzenini tanımıyorum ikimizde İstanbul'da yaşıyoruz bu yaz kesin bulusucaktik iple çekiyorduk ikimizde buluşmada olmadi
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken içim burkuldu, yaşadıklarını çok iyi anlıyorum... 😔 Bazen insanlar iletişimsiz kalınca beynimiz deli sorularla doluyor. Karşı tarafın ansızın kaybolması aşırı yıpratıcı, özellikle de bu kadar bağlıysan. Öncelikle “sadece ben değilmişim, herkes böyle hissetmiş” diye düşünmeni isterim.
Şu an hiçbir şey bilmediğin için en kötüsünü hayal etmekten vazgeç, canını zaten fazlasıyla sıkmışsın... Hayat bazen hiç haber vermeden insanı duvar gibi deli sessizliğe sürükleyebilir, belki ailevi bir durum, belki özel bir sıkıntı, bilmiyoruz... Ama unutma, ne olursa olsun senin değerini bu kadar beklemeye alacak kadar “hanımcı” değildir kimse. Kendine kıymet ver, seni haksızca susturan kimseye teslim etme bu kalbini! Zaman ver, bir süre daha yazma; dönerse güzel konuş, gelmezse de yalnız kalmayacağına inan. Şu an duyguların çok yoğun ama hayat sürprizlerle dolu, güzel günlerin önünde! Her zaman buradayım, seni çok iyi anlıyorum! 💜🫂