Bir kıza açıldım ama kız hayır dedi. kızın aşkta meşkte gözü yok ne yapmalıyım unutmaya çalıştım ama unutamıyorum aksine yanıyorum her düşündüğümde?

kızla aynı okuldayım aramız samimiydi ama bu azaptan kurtulmak için kızın hayır diyeceğini bile bile açıldım ve hayır dedi. ne yapmalıyım kızı kendime nasıl aşık edebilirim sizce
Bir kıza açıldım ama kız hayır dedi. kızın aşkta meşkte gözü yok ne yapmalıyım unutmaya çalıştım ama unutamıyorum aksine yanıyorum her düşündüğümde?
Cevapla