O da senin becerin normal modda muhabbet açma yeteneğine sahip misin değil misin? Yoksa utana sıkıla bir modda direkt girersen abaza konumuna düşmen muhtemel!
Arkadaşlarını boş ver, onu tek gördüğün yerde fotokopi olur, kantin olur, kahve olayına odaklanma, başka bir konuyla muhabbet başlat, hafiften nabız yoklarsın, bakarsın etkileşimin tutarsa kahve içerlim mi de dersin
Yapışık ikiz mi bu kız arkadaşlarıyla, illa tek görürsün, arkadaşları işin içine girerse işin zora girer, arkadaşları arasında ona yazmak isteyenler de vardır muhtemelen, senin işe taş koyarlar, tek yakalayıp bir şekilde muhabbet açacaksın, kural bu
Benim de yaklaşık 15 sene önce ünideyken buna benzer bir şey olmuştu, kız yapışık ikiz gibiydi bir kız arkadaşıyla, ama öğrenci işlerinde bir şekilde tanışmış, muhabbete girmiştim, yani illa ki bir tek olduğu zaman bulunur, ben arkadaş yolunu tavsiye etmem sana, tercih senin.
Kızdıramazsın beni böyle ayrıca aşağıdaki elaman sana yanlış taktik veriyo sevgilisi olan kızı kahve içmeye çağırırsan sevgilisinin dayağını yersin valla demedi deme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Geç bu platonik işlerini bence, oluru varsa ortam oluştur, oluruna bak!
Oluru yoksa da, gereksiz uzaktan romantizmden kurtulup, önüne bakıp, farklı ufuklara yelken açmanı tavsiye ederim.
maalesef ortamı kuramadım vizelerde biraz konuştuk kızı kahve icmeye cagiracaktim ama abaza gibi olmayayım diye cagirmadim
Çok vakit kaybetme 1 kişiyle, oluru yoksa bak başkasına, bu kadar da gözünde büyütmene gerek yok.
Ağa napalim direk kahve içmeye mi cagirayim mantıklı olur mu
O da senin becerin normal modda muhabbet açma yeteneğine sahip misin değil misin? Yoksa utana sıkıla bir modda direkt girersen abaza konumuna düşmen muhtemel!
Ağa direkt insanlarla konuşabiliyorum erkeklerle falan kizlarlada oluyo ama onun arkadaşıyla ona konusamiyorum
Arkadaşlarını boş ver, onu tek gördüğün yerde fotokopi olur, kantin olur, kahve olayına odaklanma, başka bir konuyla muhabbet başlat, hafiften nabız yoklarsın, bakarsın etkileşimin tutarsa kahve içerlim mi de dersin
Hep arkadaşıyla dolasiyor ağa tek hiç görmedim kızı
Yapışık ikiz mi bu kız arkadaşlarıyla, illa tek görürsün, arkadaşları işin içine girerse işin zora girer, arkadaşları arasında ona yazmak isteyenler de vardır muhtemelen, senin işe taş koyarlar, tek yakalayıp bir şekilde muhabbet açacaksın, kural bu
Kız aynı yurtta kalıyor arkadaşıyla diyelim ne olacak o zaman
Yine tabiki tek yakalarım ama ya yine moral * ne olacak
Benim de yaklaşık 15 sene önce ünideyken buna benzer bir şey olmuştu, kız yapışık ikiz gibiydi bir kız arkadaşıyla, ama öğrenci işlerinde bir şekilde tanışmış, muhabbete girmiştim, yani illa ki bir tek olduğu zaman bulunur, ben arkadaş yolunu tavsiye etmem sana, tercih senin.
Sallama bu kadar ya, bu kadar önem addetme, hiçbir kadın vazgeçilmez değildir, romantizme girme.
Anladım ağa teşekkür ederim cevap için bu saatte de yorduk seni
Rica ederim, kolay gelsin
Bu arada takip istegi attım ağa istersen kabul et ara ara sana soru sormam rahatsız eder mi seni
Hadi ya çok üzüldüm senin adına cidden
Sağol teşekkür ederim
Ne zamandan beri aşıksın?
Ekimden beri
Eee yeniymiş daha😂 Dur tahmin edeyim baş harfi B mi?😅
Üniversite açıldığından bir iki hafta sonra üniversite 1 im
Hazırlık mı normal 1 mi
Hayır ama b mi olsaymis baş harfi diye düşündüm Şu an
Normal bir
Anladım tamam bizim sınıftan değilsin ajahajjsja
Ahshdhd sen hangi universitedesin
Gizliyim gizli sölemem 😅
Tamamdır haklısın en büyük Beşiktaş bu arada
Beşiktaş’ın ahı gitti vahı kaldı bu sene ama sen bilirsin
maalesef ama duzelicez
Seneye anca 😂
Bu sene fener şampiyon
Kızdıramazsın beni böyle ayrıca aşağıdaki elaman sana yanlış taktik veriyo sevgilisi olan kızı kahve içmeye çağırırsan sevgilisinin dayağını yersin valla demedi deme
O başka bir kisiler için taktik veriyor bu kızı zaten unutmaya calisiyorum
Az önce istek attım
He ben o kız için veriyo sandım sorry