eski sevgilimi unutmak için başka bir kızla takılmaya başlamıştım, 6 aydır beraberiz tabi fiziksel birliktelik falan da yaşadık, hep birlikte zaman geçirdik. kızdan hoslanmaya basladım sonra da yeni kıza aşık oldum. ayrılmak istemiyorum.
ama bu kızla yaş farkımız var ve fazla tartışıyoruz, kız söylediğim şeyleri hiç yapmıyor, durmadan kavga ediyoruz, ayrılmak istiyorum, arıyor barışıyoruz, kızın çok yardımı da oluyor o yüzden kızdan ayrılmayı da istemiyorum, güzel zaman geçiriyorum
ama kızla ne zaman aram bozulsa önceki kız aklıma geliyor, çok masumdu diyorum, çok bakımlıydı diyorum, güzeldi ve beni çok seviyordu diyorum, sözümden çıkmıyordu ama ben kızı çok üzdüm diyorum. ve önceki kızın hala beni sevdiğini de biliyorum. ama dönmek istemiyorum artık. ne yapmalıyım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ya konudan biraz bağımsız olcak ama bakımlıydı dedin ya bu senin için nelerden ibaret
Her sabah uyanır yüzünü yıkar temizler makyajını yapardı, parfümünü sıkardı, saçları bedeni çok güzel kokardı. Dişlerini fırçalamadığı sabaha ve akşama denk gelmedim hiç. Ağzı hiç kokmazdı. Teni yumuşacık pürüzsüzdü. Çok makyaj yapmazdı bi gözlerine sürme çekiyordu, oje bile sürmezdi ama tırnakları kısa ve temizdi her zaman.
Yaaaa :(((( ama ne güzel anlatttınnn 🥹
Ben kadında çok makyaj yapmacık surat sevmiyorum, bence hiçbir erkek sevmiyor. Ama temiz kokuyorsa bir kadın, saçları yumusaksa saçları güzel kokuyorsa ve teni pürüzsüz yumuşacıksa bu erkek için bakımlı kadındır. bir de tırnaklara çok bakıyorum ben.. yemekle ilişkilendirdiğim bir şey
Evet hak veriyorum gerçekten hafif makyaj hep daha hoş duruyor fresh oluyo ve gerçekten koku önemli
Sizin gibi tipler yüzünden millette travma kalıyor
Sizin gibi tipler derken neyden bahsediyorsun? Yaptığımın nesi hata? Şu anki sevgilim eski kızdan ayrıldıktan 1 ay sonra yakama yakıştı beni düşürmek için kendi yanaştı yani...
Milleti ne diye yarabandı olarak kullanmaya kalkıyorsun
Kimseyi yarabandı olarak kullanmıyorum. Şu anki sevgilim ben alkollüyken benimle birlikte oldu, durumumu biliyordu. Kız kendini kullanılmıs hissetmesin diye sevgili olalım deneyim bari dedim. Sonra da kızı sevmeye başladım. Ama aklıma arada hep eski kız geldi.
Yaslar kac
ben 26yım o 21-22olacak
Yuh mk yasıtını bulsana ayrıca söz dinlemiyor ne ya sen eski kızı kendine köle yaptıgın her lafını dinledigi icin istiyosun cok çok kötüsün
İyi ki senden kurtulmus
Simdiki kızda sen 30 olup moruklayınca yasıtını bulur gun gelir devran doner dayıcım
Haklısın belki ama yaş farkını önemsemeyen ve beni beğenen isteyen kendisiydi.. Ama anladım ki kadınların da belirli yaşlar arası deneyimi olmuyormus
afarın sana
abi ama ne zaman kavga etsek aklıma eski kız geliyor... bu iyi mi
onu untman imkansz
ya kimse unutulmaz ama artık sevmiyorum da.. neden böyle oluyor peki
çekici miydi
çok güzel bir kızdı.. buna rağmen ilk birlikteliğini benimle yaşamıştı. çok çocuksu masum birisiydi, ayrıldıktan sonra aradı ağladı barışmak istedi çok yalvardı yakardı, barışmadım, yazma dedim, bir daha da yazmadı o günden sonra. yalvardı yakardı diye onu gurursuz birisi sanıyordum ama yazmadı sonra. hala da beni sevdiğini ve kimseyle görüşmediğini biliyorum, 8 aydır yalnız, ortak arkadaşlara ben ondan baskasını sevemem, sevmediğime de dokunmam kimseyle görüşmicem demis. bunu duymak da üzdü ama dönemiyorum, çok büyük kavgalar ettik aileler karıştı işe.. rezil olduk yani, aileler de arkadaşlar da istemiyor beraber olalım
adamım ona sahip çıksana cinselliği
ilk senlen mi yaşadı
bilmiyorum abi "ben ayrılmak istemiyorum nolur ayrılmayalım seni çok seviyorum" diye yanımda ağladı.. bunu kimseyle yaşamamıştım sanırım beni en çok etkileyen buydu, sonra ona zarar verdiğimi söyleyip ayrıldı benden.. ama evet öfkem kıskançlığım çok zarar veriyordu, kız güzeldi diye hayatını dar ettim kıza
ilk cinselliği senlen mi oldu
evet ilk benimle beraber olmuştu, 25 yaşındaydı, 1.5 sene sevgililiğimiz oldu, o ayrıldı sonra.. çünkü alkollüyken kıza şiddet uyguladım, söylediği şeyleri yanlış anlayıp dövdüm kızı elalemin içinde. herkes beni kızın üstünden almaya çalıştı.. meğer her şeyi yanlış anlayan benmişim, kızın arkadaşları kızın ailesine söyledi durumu, kız da benim anneme anlattı falan.. en doğrusu ondan uzak durmam.. artık bir araya gelemeyiz gelsek de eskisi gibi olmaz. ama çok temiz bir kız, onunla evlenen her erkek çok mutlu olur çok iyi niyetli temiz birisi, eşine de sadık olur yani. tüm bunları düşününce üzülüyorum, cidden evlenmeyi istediğim birisiydi.
kişiliği mi harikaydı
kişiliği harikaydı.. zaten beni kıza bağlayan kişiliği oldu. melek gibiydi. ama zaten kız çok güzeldi, hem yüzü hem vücudu güzeldi, birkaç kusuru tabi ki vardı, biraz dişleri yamuktu, ama diş teli takacaktı zaten, o da düzelecek bir şeydi yani.. bir de çok seviyordu beni nedenini asla bilmiyorum
boy fixigi nasıl dı
çok uzun değildi ya 163 boyundaydı zayıf bir kızdı
ortanın ortası
bilmiyorum abi bir şekilde unutacağız yaşayarak, güzel kadın iyi kadın çok..
bu şuanki nasıl
Şu anki de güzel annesi rus babası türk bir kız. Yaşı küçük 21 yaşında, ben 26 yaşındayım. Önceki kız kadar güzel değil ama eğitimi ve maddi durumu daha iyi, geleceği de daha parlak bana kalırsa.
bunla nasıl tanşynz
Yazık…
İgrencsin
Abi neden iğrencim ya? Eski sevgilimle beraber olma şansım yoktu. Ayrılmıştık ve dönmek istemiyordum. Benim de kendimce nedenlerim vardı, tek suçlu ben değildim.
Bu kız da benden hoslanıyordu şans vermek istedim, kimseyle oynamadım, yeni ayrıldığımı biliyordu kendisi benimle görüşmek istedi? Nesi iğrençlik bunun?
Hala eski sevgilin için daha güzeldi daha bakimliydj diye kıyaslama yapiyosun. Bu kıza aşık değilsin sadece yara bandı olmuş. Kendini kandiriyosun. Niye boylesiniz siz erkekler kadınları hak etmiyosunuz. Bı de diyosun ki sözümden çıkmiyodu.. ya sen nesin babası misin o kızın ne saniyosun kendini
Bir ilişkide bence insanlar birbirlerinin rahatsız olacağı şeyleri yapmamalı diye düşünüyorum. Önceki sevgilimle böyle bir sorun yaşamıyorduk. İkimiz de birbirimizin rahatsız olacağı şeyi söylüyorduk ve bir daha yapmıyorduk. Ben kimseye şunu giyme bunu yapma demiyorum. Sadece rahatsız olduğum tavırları/samimiyetleri dile getiriyorum, kimseyle görüşme demem, ama biraz daha mesafeli ol derim, o kişi olmazsa da insan soğuyor...
Anladım bilemiyorum detayları ama okuyunca garipsedim