2 sene önce birine çok fena aşıktım ve eski sevgilisi çok güzeldi, bende icten içe onunla kiyasliyordum kendimi?

Hatta dizilerde filmlerde güzel kizlara aşık olwn erkek görünce bile tahammül edemiyordum. Aklıma o, onun güzel ve zengin eski sevgilisi ve ortada kalan ezik ben geliyordum. Bunu neyse ki aştim ve kurtuldum. Lakin o dönem bu kıskançlığim ve cekememezligim normal mi? Kötü biri miyim acaba

2 sene önce birine çok fena aşıktım ve eski sevgilisi çok güzeldi, bende icten içe onunla kiyasliyordum kendimi?
Cevapla