Aşık olduğum bir kıza teklif ettim kabul etmedi nasıl unuturum?

Bizim okulda bir. Kız vardı kıza ilk görüşte aşık oldum sonra kıza mesaj attım biraz konuştuk normal konuları sonra ben bu kıza teklif ettim mektup falan yazdım oda bana ben seni tanımıyorum diyerek kabul etmedi bende baya bı üzüldüm neyse kıza sinirlendim unuttum 1 ay sonra falan kız aklıma tekrar geldi ona istesemde kızamıyorum onu her gördüğümde daha fazla aşık oluyorum her dakika saniye aklımdan çıkmıyor geleceğimi onla kurdugumu düşünüyorum evlenmisiz falan sonra bu düşünüyorum böyle bişey olmaz beni kabul etmedi falan geliyor aklıma üzülüyorum yani bu kızı nasıl unutabilirim
Aşık olduğum bir kıza teklif ettim kabul etmedi nasıl unuturum?
Cevapla