Neden sevgiyi başkalarında ararken bu kadar derin bir yüklüyoruz?

Sonra da üzülünce hayal kirikligina ugruyoruz cünkü beklentiler hat safhada.

Sevgisizlik ailenin temelinde basliyor ve cocuğa yeterince verilmiyorsa buyuyunce tüm yaşamında yaptigi eylemlerin destekcisi olmasini istiyor eşinden. Ben en çok anne ve babama kızıyorum... Beni bu denli sevgi dilencisi yaptıkları için. Ruhu doyan hicbir cocuk başkasının sevgisinin körkütük kölesi olmaz.

Peki ya siz ne dusunuyorsunuz?

Neden sevgiyi başkalarında ararken bu kadar derin bir yüklüyoruz?
Cevapla