Kalpte evet kafada hayır olunca?

ayrilik asamasindayiz telefon konusmalarimiz max 10dk sürüyor kavga basliyor hemen bana karsi hic tahammulu kalmamis ne desem sinirleniyor kapatiyor telefonu ama seviyorum diyor o da ayrilmiyor ama boyle devam ederse yapamam diyor. ben de ayni sekilde cok yoruldum napcam bilmiyorum bugun tam 5 ay oldu kutlamadik bile. uzak mesafeyiz ama her hafta geliyordu şimdi param yok diye bahane yapiyor gelmek istediginde kredi cekip gelmis insan yani. istiyorum gelmek ama gelcem sonra yine ayni seyler olcak allah korusun ayrilsak falan diyor ben artik bosa cabalamak istemiyorum diyor. okul bitiyor yazin 4 ay bulusmicaz büyük ihtimalle zaten
Kalpte evet kafada hayır olunca?
Cevapla