isteyen biri var ben evlenip ayrildim, cocuk yok. oda evlenip ayrildi bi oğlu var annesinde kalıyor arada gorusuyorlar. annem babam surekli tartisirlar. annemle babamla yasamak çok zordu. evlenip ayrildim dahada zorlasti. kendimi bildim bileli tartisirlar. kendj ayaklarimin ustunde durmak istiyorum. ama annemle babamin tartismalarindanmidir uzuntuluyum bazen cok duygusalim bundanmidir bilemem. daha doğrusu gucsuz ozguvensiz hissediyorum bazen.
artik eskisi gibide evlenecek insan yok yasima göre azaldı. iste o kişi baska biyerde yasiyor bende baska biyere tasindim bundan haberi yok o isteyenin, onun yasadigi yerde de ben yasamak istemiyorum zaten yasadigim yere gelmez diye dusunuyorun gelsede isi yok vs. kararsizken karar vermek doğrumu sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer