Görücü usulünde kararsızken evet dememek sizcede doğru değilmi?

isteyen biri var ben evlenip ayrildim, cocuk yok. oda evlenip ayrildi bi oğlu var annesinde kalıyor arada gorusuyorlar. annem babam surekli tartisirlar. annemle babamla yasamak çok zordu. evlenip ayrildim dahada zorlasti. kendimi bildim bileli tartisirlar. kendj ayaklarimin ustunde durmak istiyorum. ama annemle babamin tartismalarindanmidir uzuntuluyum bazen cok duygusalim bundanmidir bilemem. daha doğrusu gucsuz ozguvensiz hissediyorum bazen.

artik eskisi gibide evlenecek insan yok yasima göre azaldı. iste o kişi baska biyerde yasiyor bende baska biyere tasindim bundan haberi yok o isteyenin, onun yasadigi yerde de ben yasamak istemiyorum zaten yasadigim yere gelmez diye dusunuyorun gelsede isi yok vs. kararsizken karar vermek doğrumu sizce

Görücü usulünde kararsızken evet dememek sizcede doğru değilmi?
Cevapla