22 yaşındayım bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı elime kız eli değmedi herkes herşeyi yaşadı biz yaşamadık?

Üniversite okuyorum bu yaz antalyada otelde staj yapıcam ama antalyada staj yaparkende moralim çok bozulacak millet sevgilisiyle eğlenirken bende onları izlicem adalet nerde millet sevgilisiyle eğleniğ gençliğini yaşarken ben onları izleyip acı çekmek kaderimmi benim hayattan hiçbir beklentim yok artık liseliler bile kızlarla gezip tozuypr kızlar benim suratıma bile bakmıyor?
22 yaşındayım bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı elime kız eli değmedi herkes herşeyi yaşadı biz yaşamadık?
Cevapla