İlk görür görmez beğenmediğimiz kişiyi sonraki zamanlar neden beğeniyoruz çok uzun süre olmadan?

Bu soruyu genel olarak sordum soru her açıdan cevaplana bilir ama ben bir insan üzerinden soruyorum birisi var bir erkek ilk görür görmez beğenmiyorum tip olarak sonra üzerinden zaman geçmeden onu begendigimi hissediyorum onda ne var anlamıyorum kafam karışıyor aramızda bir şey yok arkadaş felan değiliz uzaktan hoşlanti var biraz sanki bu benim aklımı karıştırıyor düşündürüyor benden büyük olduğu belli büyük olgun görünüyor ben böyle birisinden hoşlanmazdim anlamiyorum onda beni çeken ne var belki de o hoslanacagim doğru kişi degil ilk defa böyle oluyorum cogu insan onun benden baya büyük durdugunu bana yakismayacagini yani yanıma diyorlar düşünüyorum onları haklı görüyorum dediklerinde haklılar ama sanki o benim hayatıma girmesi gereken birisiymiş gibi hissediyorum anlayamıyorum düşüncelerimi duygularımı hislerimi ilk basda beğenmeyip neden beğenmeye başlıyorum onu anlayamadım resimleride gördüğüm hissettiğimi diyorum

İlk görür görmez beğenmediğimiz kişiyi sonraki zamanlar neden beğeniyoruz çok uzun süre olmadan?
Cevapla