tanidiklis hissi olur..
bazilari icinizdeki en guzel yonleri ortaya cikarir
bazilari da cok kotu yonlerinizi
bunu yasiyormusunuz?
bazilari icinizdeki en guzel yonleri ortaya cikarir
bazilari da cok kotu yonlerinizi
bunu yasiyormusunuz?
Alem-i Ervah ta hepimiz birbirimizi tanırdık. Dünyaya geldiğimizde de bu hafıza kayıtları siliniyor lakin bazı kişilerle sanki tanışıyormuş gibi hissederiz. Hatta bunun bariz örneğini yaşadım ve o kişi şu an çok iyi bir arkadaşım oldu...
evet tamda bu..
Eles meclisinden olabilir
o ne demek
Evet yaşadım , ruh ve kafa yapısının uymasıyla alakalı galiba.
evet kendi ailemiz disinda ruh ailemiz var ve bu ruhlari ruhlarimiz taniyor
bizi bize yansitiyorlar
bu yuzden tanidiklarimizdan daha yakin oluyo
bazilari da dersimiz oluyo canım
Bak bunu bende çok yaşıyorum. ve inan çok merak ediyorum.
ruh karmamiz insanlarla gelir
bazilari bize ders olur bize bizi yansitir
cunku bize bizi gosterirler ki kim oldugumuzu hatirlayalim
Cevap
18Cevap
Bana da öyle geliyor daha önce görmüştüm ya da sanki uzun zamandır tanıyormusum gibi geliyo
neden sence?
Bilmiyorum ki beyin oyun oynuyo, bir saat önce gördüğün adamı sanki üç beş gün önce görmüşsun gibi gösteriyo, ama farkındasin sonuçta, gusher /boşver dejavu gibi bişey galiba
Bu bende hiç olmamış sanırım... 🙄
Kimseyi daha önceden tanıyormuşum hissi? Cıks.. olmamış 😐
Defalarca yaşadım biliyorum ama anlatamıyorum nedenini
Kalu beladan tanıyor , oradan tanışıyor olabilirsiniz
hem kendimizden birşeyler buluruz hem de ruhlarımız zaten tanıyor birbirini
Ben tanışmadan anlıyorum nasıl biri olduğunu öyle muhabbet kuruyorum
O bende çok oluyordu yani 1 2 yıla aşkın her hafta yaşardım bu durumu vahim bu durum biraz.
Bazen bana oluyor. Kimilerine göre paralel evrendeki senin yansımanın tanıdığı insanlara raslamanmış nedeni. :)
görsel hafızan iyidir. daha önceden saçma bir yerde görmüşsündür. tanımıyosundur ama bilinçaltında duruyordur
Dejavu olmak. yaşadığın herhangi bir kesiti önceden yaşamıştım demek.
bu rüylarda ve ruhlarla alakalı bişeşt
evet dogru...
bazen buaraya dahaönce geldim dedgin oluyomu
insanlar alemi vede ruhlaralemi var uykuda ruhumuz gezer
bazen bilimegimiz kişilerle konuşurlar bazenbunları görebiliriz ya ben bunu tanıyorum ama nerden gibi bilin çaltımız bunu öne cıkarırr
buraya neden geldigimi hatirladim
ne oldugumu
ve bazi insanlar neden karsima ciktigini.. ayri yuzlerde...
dna activation ismi
bu gecmis asitlar oncesine kadar gidiyor
atalarimizin ruhlari ve mesajlari da...
ben bunu inanıyorum hissedebiliyorum
bu cok guzel hissetmelisin
saten ilgimi cekiyodun biliyodum sende özgür vede farklı bir ruh oldugunu
tsk ederim...
farkli bir ruhum var
herkesin ruh missionu farkli
ben kendimi anlamaya basladim
anlayanlar da hissesiyor
çok güzel bişey bu çok yazmak istedim sana ama atamıyorum mesa j
evet bilerek mesaj bolumunden uzak duruyorum
cunku birine ispat etmek anlatmak istemiyorum
kendimle paylastigim ve anladikca gelistigim bir yerdeyim
his olarak..
cok yogunum kendimle
ve paylasmamam gereken seyler var
icimden bir degisim bu
ve kimseyle paylasmamam lazim.
iki dunya arasinda yolumu bulmaya calisiyorrum
çok güzel nezamattanberi bu sizde böyle bu hisler
2 yil once 1453 sayilarinin bana surekli gozukmesiyle basladi
bu yilin basinda uyanisa gectim ve simdi ne olduguma alismaya ve uygulamaya calisiyorum..
yeni benle surekli gelisiyorum
ve mesajlari sindirmeye calisiyorum surekli
oldugum birsey artik
ve hayatimi burdan itibaren sekillendircem
anlıyorum seni
Kesinlikle katiliyorum:(
neden uzgun ifade?
Kötü yönlerimi keşfetirdi biri bana
Dejavu olabilir kız ayool
o baska birsey ayool :)
Yıldızların uyuşması bence
Evet yasıyorum sanada mı oluyor
evet
Ilginç 😊
evet
neden sence var mı bir fikrin?
tanimamazlik yok aslinda herkes anlamak istedigi kadar anliyo..
genelde cogu kendini taniyamiyo ki seni tanisin
hic dikkat ettinmi anin icinde gercekten goren var mı seni.
ruhlar birbirini tanir ailen disinda ruh ailen vardir
seni yansitir en guzel yonlerini kesfedersin bazilari
derstir seni acitir ki yarani iylestir.
liste ve aciklama uzar aslinda :)
olabilir..
benim gibi cok var taniman lazim..
bizim gibiler goze batmayiz :)
bekleme sen sasirtacaksin
bekleme asla tepkilerin senin elinde
gucunu onlara ve dis etkenlere verirsen ohooo
dunyanin sonuna denk gelirsin
hatta cogu sana gore degil
sen seni ileriye gotureni kendinle bulacaksin
aramayinca sana geliyo :)
kendi degerini bulunca deger ogreniyorsun
biliyomusun hersey degerle basliyo
seni okuyan insan senin ne istedigini ogreniyo sana seni satiyo
sende onun pesinden gidiyorsun
aslinda kendini izliyorsun..
baskasinda aradigini oldugunu anlayinca
zaten hayatin degisiyo :)
neye tam olarak?
ne isterdin ki
yasayarak bulursun
kendini sinirlama
olmasa bile hersey
istedigine yaklastırır
yok mu boyle biri cevrende..
Dejavu diyorlar buna
yok onu demiyorum o ayri
Kanin kaynıyor
Hic olmadi bilmiyorum.
Evet öyle olabiliyor
Bazen , çok nadir
Tanıyor olamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar