Hoşlandığımız kişinin yanında neden kendimizi kasarız?

Normalde çok rahat umursamaz bir insanım ama hoşlandığım veya beğendiğim birisi yanımda olursa aşırı saçmalıyorum ya

Hoşlandığımız kişinin yanında neden kendimizi kasarız?
Cevapla