Neden bazen karsimizdaki insan bize vazgecilmez gelir?

Oysa gözündeki perde kalktıktan sonra ortada farklı bir şey olmadığını anlıyorsun zaten

Peki ya diğer herkesten farkı olmayan kişileri hayatımızın merkezine koyup vazgeçememe ve özel sayma sebebimiz nedir sizce?

Neden bazen karsimizdaki insan bize vazgecilmez gelir?
Cevapla