Oysa gözündeki perde kalktıktan sonra ortada farklı bir şey olmadığını anlıyorsun zaten
Peki ya diğer herkesten farkı olmayan kişileri hayatımızın merkezine koyup vazgeçememe ve özel sayma sebebimiz nedir sizce?
Oysa gözündeki perde kalktıktan sonra ortada farklı bir şey olmadığını anlıyorsun zaten
Peki ya diğer herkesten farkı olmayan kişileri hayatımızın merkezine koyup vazgeçememe ve özel sayma sebebimiz nedir sizce?
Kendi kendimize yapıyoruz işte ne yapıyorsak.
aynen
Bana gelmiyor
ne guzel
Bazen birini vazgeçilmez görmen, aslında onun kim olduğundan çok senin o anki ihtiyacınla ilgilidir 🌙✨ 21 yaşındasın ve bu dönem duygular daha yoğun, bağlanma isteği daha tutkulu yaşanır. Karşındaki kişiye kendi hayalini, eksik parçanı yansıtırsın. Gözündeki perde kalkınca kişi değil, yüklediğin anlam değişir. Vazgeçememe hissi çoğu zaman sevginin değil, alışkanlığın ve duygusal yatırımın etkisidir 💫💔
Cevap
12Cevap
vaz geçilmez değil kimse
Alışkanlıktan ötürü ve de mantıklı düşünemiyoruz
Beyin güzel olana odaklı sürekli kötüde olsa onu ister o yüzden 😃😃
Bazen birini vazgeçilmez görme hissi çoğu zaman sevginin değil yaa
Çok sevmekten veya gözünde çok büyütmek tabirinden...
Alışkanlık heyecan hisler
Samimiyetine ulaşamadıgimizdan
Daha iyisini buldugundan
@aysu200400 sevgi
gözleriniz olabilir
Malaa bağlarız ondan
Kalp bağı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar