Bir erkek neden böyle yapar? Sizce o hareketi bana mı yoksa ilgisi yok mu?

11 yıldir seviyorum ayni siniftaydik aramiz pek iyi degildi ben ondan hoslaniyordum ama belli etmemeye calisiyordum ve hic bir zaman soylemedim yillar once bir ara yanlislikla hikayesini izledim ve gordu onun disinda da okul bittiginden beri neredeyse her yil bir veya bir kac defa karsilasiyoruz eskiden beni görünce dönüp bakardı şimdi görmezden geliyor profil resmimi degistirdim yakin bir remimi koydum 1-2saat sonra o da sevgilisiyle baska bir resmini yakindan profil resmi yapmis sizce bu bana gonderme mi? Öyleyse sebebi ne?

Bir erkek neden böyle yapar? Sizce o hareketi bana mı yoksa ilgisi yok mu?
Cevapla