Hiç sevgilim olmadı abi beğenmekte mi suç bu nedir ya. Erkeklerden nefret eden tek ben miyim? Kendinizi ne sanıyorsunuz?

Bu erkekler kendini ne sanıyor sahiden!!!

Misal bir mücevheriyatçı benimle ilgileniyordu sonra bipolar olduğumu anlayınca bana yürü git dedi.. Konu aslında sevdiğim den sonra kafayı yememdi çünkü sevdiğim evliydi o dönem. Sevdiğimin resmini hata ona gösterdim:) ama dediğim gibi sevdiğim eski patronum yani evliydi ama o bekardı sonra bu herşeyi öğrenmiş sırf birine aşk beslediğim için mazoşist düşünceleri olmuş. Dahasında kapıma 7/24 gelen x beni 20 yıl uzaktan elde etmeye çalıştı ama ilk aşkım platonik olduğunu bildiği için beni kullanmak istedi çöp gibi!!

anlamıyorum yemin ederim keşke hepsiyle evli veya yatıp kalkmış olsaydım bu nedir ya kendinizi ne sanıyorsunuz sahiden?

bizim sülale de çünkü asla böyle bir şey yok?

en yakın örnek yengem 3 nişan attıktan sonra abimle evlendi!!!

benim ise sevgilim dahi olmadı

Güncellemeler
1 yıl
Evet troll soruydu:)
Hiç sevgilim olmadı abi beğenmekte mi suç bu nedir ya. Erkeklerden nefret eden tek ben miyim? Kendinizi ne sanıyorsunuz?
Cevapla