Bu erkekler kendini ne sanıyor sahiden!!!
Misal bir mücevheriyatçı benimle ilgileniyordu sonra bipolar olduğumu anlayınca bana yürü git dedi.. Konu aslında sevdiğim den sonra kafayı yememdi çünkü sevdiğim evliydi o dönem. Sevdiğimin resmini hata ona gösterdim:) ama dediğim gibi sevdiğim eski patronum yani evliydi ama o bekardı sonra bu herşeyi öğrenmiş sırf birine aşk beslediğim için mazoşist düşünceleri olmuş. Dahasında kapıma 7/24 gelen x beni 20 yıl uzaktan elde etmeye çalıştı ama ilk aşkım platonik olduğunu bildiği için beni kullanmak istedi çöp gibi!!
anlamıyorum yemin ederim keşke hepsiyle evli veya yatıp kalkmış olsaydım bu nedir ya kendinizi ne sanıyorsunuz sahiden?
bizim sülale de çünkü asla böyle bir şey yok?
en yakın örnek yengem 3 nişan attıktan sonra abimle evlendi!!!
benim ise sevgilim dahi olmadı
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer