Tipsiz erkek seviyorum diye herkese rezil oluyorum, tipsiz erkek sevmek rezillik mi?

Adam 37 yaşında 1 yıl sevdim gerek burada gerek başka tanıştığım her yerde adamı gösterdim herkes dalga geçti hatta 40, 50 yaşındaki teyzeler bile onlar bile 10 gönlüm olsa birini vermem dedi herkese rezil oldum yemin ederim ya tipsiz erkek sevmek bu kadar kötü mü?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar adam da karakter de yok öyle söyliyim, sapıklıkta var
Tipsiz erkek seviyorum diye herkese rezil oluyorum, tipsiz erkek sevmek rezillik mi?
Cevapla