Mutsuzum kırgınım ne yapacağımı bilmiyorum benmi büyütüyorum?

2 yıllık evliyim 1 yaşında oğlum var erken hamile kaldım bu yaz tatil planladık ama bebekle çok zor olucağından k. Validem ve k. Babamlarla çıktık ilk iki gece güzeldi eğlendik çocuğun uykusu geldi odaya çıktık onları bize yardımcı olur diye beraber gidelim dedik ama para verip geldiker onlarda eğlenmeli 4 gece tatil aldık baktım 3cü gün oldu ben kocamla hiç başbaşa kalamamışım hep beraber olunca beyin cümbüşü oluyo koyun gibi geziyoruz eşime yakındım 3. Gece yarın son gün benimle biyere gitmedin alakart var ücretsiz diyorum duymuyolar beni 3 cü gün keşfettik aa diyolar kızdım biz gezemiycez beraber diye annesi geldi odaya anne ben alakartı geç keşfetmişim ona kızıyo karım dedi anneside dönüp oğlum sen buraya geldiğine şükredecen diye bağıdı yüksek sesle buraya gelemeyende var diyo oğlum sana söylüyom gelinim sen anla oldu bozuldum ne demek şükret sen ya bişey demedim tatilde kavga çıkmasın diye dönerkende arabada çocuk ağlama kırızıne girdi arabadan indim ayağıma çocuğun örtü takılıp yere düşmüş zor attım arabadan aşağı kendimi örtüyü farketmedim bana diyoki gözün hiç görmedimi örtüyü diyo görmedim deyincede gözünde görecek kulağında duyacak diyo şimdi benmi kavga çıkarıyo oluyorum ben surat asıncada bana kızıyo eşim abartma büyütme diye sizce iyi niyet olabilirmi bunlarda arkadaşlar kafayı yiycem

Mutsuzum kırgınım ne yapacağımı bilmiyorum benmi büyütüyorum?
Cevapla