Bana akıl verin. Ne yapmam gerekiyor bilemiyorum. Cok mutsuzum :'(?

Nişanlımla 2 ay sonra evleneceğiz Allah nasip ederse. Ev tutuldu köşe koltuk aldık beyaz eşyaları aldık. Bana masa almayacağını söyledi. 10 yıl once eski eşiyle aldığı masayı eve getirdi kurdu. Ben hic kullanmadim onu yep yeni dedi. İstemiyorum dedim. Sen benimle mal için mi evleniyorsun diyor. Masa için cok kavga ettik en sonunda sen bilirsin dedim. Ama moralim çok bozuldu. Bu boyle yapınca bende dedim benim param yok yatak odası alamayacağım. Bu seferde diyor sen bir şeye sinirlendin bundan almayacağım diyorsun. Benimle evlenip bosanmayı mı düşünüyorsun. Hic bir sey almak istemiyorsun dedi. Biz bu adamla her eve bir şey alacağımız zaman kavga ediyoruz. Bir seyi begenmedim ve sevmedim diyemiyorum. Her istediğini kabul etmemi istiyor. Sanki ben kızım o erkek. Bana diyor ben sana mi begendiricem her şeyi. Napicami bilmiyorum. Bir sürü şey var yaşadığımız. Ama cok uzun olacak diye yazamıyorum. Ne yapmalıyım karar veremiyorum. Nasil davranmaliyim. Bu adam beni sevmedigi icin mi bana böyle davranıyor. Amaci ne anlayamıyorum gercekten. Görüşlerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden.
Bana akıl verin. Ne yapmam gerekiyor bilemiyorum. Cok mutsuzum :'(?
Cevapla