Adamla ayrıyız şu an ama birleşmedikte aslında ve tam 3 sene sürdü sizce gidince biter mi?

Tayini çıktı gidiyor. Ben gidemiyorum kaldım burada. Ama içimden bir ses son olmadığını ve görüşeceğimizi söylüyor. Bu normalde olmaz. Sizce neden içimde umut var sadece sevdiğim için mi?
Adamla ayrıyız şu an ama birleşmedikte aslında ve tam 3 sene sürdü sizce gidince biter mi?
Cevapla