7 yıllık ilişkimde 3 ay ayrıyken sevgili yapmış ben barışınca ayrıldı yürür mü sizce?

kızla 2-3 aydır berabermiş barışmak istedim 1 ayda arayı düzelttik ikimizi yürütmüş 1 ay (kızan ayrılacakmış ) ben öğrenince ayrıldı beraberiz şimdi?

7 yıllık ilişkimde 3 ay ayrıyken sevgili yapmış ben barışınca ayrıldı yürür mü sizce?
Cevapla