Buluşma isteğime sürekli çalışıyorum diye karşılık veriyor ama çok alakasız saatlerde (sabahın 7 di) arayıp buluşalım diyor?

1 haftadır konuşuyoruz ve aynı şehirdeyiz. Ben üni öğrencisi o hastanede çalışıyor. 3-4 kere konuştuk buluşmak istiyorum dedim her seferinde nöbetim var işim var diyor. Konuşurken güzelim canım diye hitap ediyor. Sabahın 7 sinde mesaj atmış buluşmak için. Arada evine çağırıyor reddedince zorlamıyor. Amacı ne anlamıyorum. Erkek kankmla görüştüm kıskanmış sinirlendi tartıştık. Hem kıskanıyor hem eve çağırıyor reddediyorum ben dışarıda buluşalım deyince de bahane uyduruyor.
Buluşma isteğime sürekli çalışıyorum diye karşılık veriyor ama çok alakasız saatlerde (sabahın 7 di) arayıp buluşalım diyor?
Cevapla