4 aylık sevgilim her buluşmada eve çağırıyor, yani parası mı yok acaba diye düşündüm başta ama tek başına yaşıyor evi falan da güzel. farklı bir amacı mı var acaba öfff
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
İlişkinin ilk zamanları erkekler farklı düşünür
Duygularından emin olmadıkları için sadece fiziksel olarak yakın olmak isteyebilir
Daha çok yeni eve gitmek için belki ileride bu durum kafasını karıştırabilir
Duygularından emin olduğunda senin bu şekilde onun istediği yere gitmen acaba mi diye sorularla başbaşa kalabilir.
En doğrusu zamana bırakmak senin ona onun sana güvenmesi daha sağlıklı bir ilişki olması için00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde sevgilimle başbaşa kaldığım, arkadaşının evine gittiğimiz oluyor ama sosyalliğimiz de var. Beraber gezmeyi seviyoruz. Yemeğe çıkıyoruz, yeni yerler keşfediyor, Avm vs.. 20 yaşından sonra illaki cinsellik vs yaşanıyor asıl mesele seni ailesinden saklıyor mu, yakınlaştıktan sonra sosyalleşiyormusunuz dışarıda, sosyal medyada seninle paylaşım yapıyor mu? Maddi, manevi ailesel problemleri konuşabiliyor mu seninle. O çocuk sana elini sürmese bile sosyallik olmadığı için niyeti sadece takılmak.
01 Yorumla
Şimdi olaya kişisel olarak bakıyorum, ben evde kıx arkadaşlarım ile çok takılırım hepsi dostum olduğu için , ama daha önce hiç bir sevgilimi davet etmedim. Eden arkadaşları çok gördüm, hepsinin de niyeti farklıydı tâbi. Erkek arkadaşını tanımayız ama büyük bir ihtimalle onun da niyeti belli
00 Yorumla
+1 yılHer buluşmada eve çağırıyor deyip sonra da amacı mı farklı diyorsun. Belli ki bir çok kez eve çağırdı gittin. Amacı farklı ise şimdiye kadar on kere anlarsın zaten. Ya soru trol ya sende zeka geriliği var
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
118
Cevap
160Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence evet kafasından geçen kötü bir plan var ve ileride hayata geçirmek üzere şimdiden yolunu yapıyor gibi geldi bana. Başka bir yerde de oturup buluşabilirsiniz yani kafe falan olması da şart değil. Bir parkın, sahilin yanı da olabilir yani neden her buluşmada insan evine çağırır ki? Açıkçası sizin aklınızdan geçen benim de aklımdan geçiyor maalesef. Dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Her şeyinn gönlünüzce olması dileğiyle...
150 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Demek ki sevgiline henüz güvenmiyorsun. Bu güveni sağlamadan bence gitmemelisin.
94 Yorumla
Soran+1 yılevet daha çok yeni zaten mantıklı teşekkür ederim
Bunu onunla konuşman lazım ben seninle gezmek istiyorum dışarıda planlar yapmak istiyorum ev çok bunaltıyor artık dersin. Anlayışlı olması lazım seven adam yok demez benimkide evde vakit geçirmek isterdi hep ben bi şekilde çıkartırdım o tür istekleri olabilir senden bunu en iyi sen anlarsın sana bakışından sarılışından bir şeyler yaşadıktan sonraki davranışından ona artık ev dışında gezmek istediğini söyle tepkisine bak inatla kabul etmezse niyeti bellidir zaten. Ve genel anlamda gezmeyi seven biriyse ve seninle de gerceklestirmemesinden de anlayabilirsin.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılHer buluşmada eve çağırıyor ise niyeti kötüdür. Ev haricinde başka yerde de buluşulabilir. Sanki sadece ev mi var? Parası olup olmamakla alâkası yok bence. O kişinin niyeti farklıdır. Sen de gitme, gitmek zorunda değilsin ki. Eve çağırdığı zaman bana böyle durumlar ters diyebilirsin. Konuş, eğer ikna eder ve zorlar ise yol verirsin olur biter. Aslında yapacağınız şeyler kolay da. Evde her şey olabilir, neler görüyoruz duyuyoruz sonuçta zorla bir şeyler yapmaya çalışır falan.
20 Yorumla
+1 yılYazılanları okudum ve aşırı malca geldi. İnsanın sevdiğiyle sevişmeyi düşünmesi ya da sevişmesi neden hemen ‘kötü’ niyet olarak algılanıyor. Sevişmek neden direkt insanların kafasında kadını kullanmak ona kötü bişey yapmak gibi düşünceler oluşturuyor çok saçma. Bir insanın bir insanla sevişmesi ve ya bunu planlayıp düşünmesi onu sevmediğini göstermez
15 Yorumla- +1 yıl
Haklisin ama arada sirada kafe ye gidilir, lokantaya gidilir surekli ev olmaz demi?
- +1 yıl
Bir kere ev olsa belki diğerleri de sonradan olacak zaten kimse de mal değil sürekli ev olsun. Burada mesele süreklilik değil. Görüşleri okursan anlarsın. Herkeste ki algı şu; ‘eve götürüyor niyeti kötü, kötü şeyler yapacak’. İnsanın sevdiğiyle sevişmesi hatta sevdiğini de geç herhangi iki insanın sevişmesi neden hemen kötülük olarak algılanıyor benim sinirlendiğim nokta bu. Seven insan sevişemez mi kafalara bak
- +1 yıl
Bende o fikirdeyim fakat bilemiyoruz işte karşıdaki kişi sevdiği icin mi sevişmek ister yoksa kullanmak istediği için mi. Ikisinin arsında ki ince çizgi var
- +1 yıl
Diyelim sadece sevişmek istedi sevişirken kadın da bundan zevk aldı istedi bunun neresi kadına kötülük? Tecavüz etmiyor ya. Sevgiyle Ya da sevgisiz sevişmenin kadınlara yapılan bir kötülük olduğu düşüncesinden vazgeçmeli bu ülke. Başka şeylere yoğunlaşmalı. Mesela kadına psikolojik ve fiziksel şiddetin kötü bişey olduğunu, aldatmanın kötü bişey olduğunu gibi gibi
- +1 yıl
Aynen haklısın. Allah iyilerle karşılaştırsın hep
+1 yılEve git veya gitme sen bilirsin. Ben şahsen eve çağırmaya korkardım, hani yanlış anlamasın diye. İnsanlar çok garip a diyorsun b anlıyor b diyorsun neden b oluyor. Kendini az çok tanıyorsun eğerki tahriketmeye başlaması gibi bir şey söz konusu olursa. E irademi korurum Red edebilirim dersen git. İstemediğini güzel dille söylersin. Ufak küser gibi yapabilir, umursama geçicidir.
Terk ediyorsa da zaten çok da umrunda olmasın seni organın için değil. Merhametin sevgin sadakatin için sevmeli bir insan. Kiz olsun erkek olsun.
İnsan elde ettiği her ne varsa sıkılıyor, unutma.
Karşı tarafa ben sana muhtacım der veya bunu hissettirirsen sonrası pek olumlu olacağını sanmıyorum.10 Yorumla
+1 yılAy yazık ya adamın parası yok masum koz masum 😂 kaç yaşında kadınısın her buluşma evde oluyosa bi zahmet elini cebine de at bankan değil de gel şuraya gidelim benden vs he ayrıca eve gidince zate. Sürekli bişi oluyorsa mal değilsin anlarsın regl olunca çağırmazsa vs bunlarıda biz mi diyelim ya
10 YorumlaBazıları adamın kötü niyeti var demiș. Aga sevgililer birlikte seks yapabilirler ve adamın bunu istemesi gayet normal bir durum🤦🏻 sevgilinin kötü bir amacı yok seks yapmak istiyor sadece. Güveniyorsan gidebilirsin güvenmiyorsan ayrıl zaten. ya da seks yapmak istemiyor olabilirsin o zaman söyle bunu ona, boșuna kem küm edip geçiștirme yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Senin düşüncen de ilişkin de onun farkı amacına yer yok anlaşılan o ama şunuda anla eve çağıran bir erkeğin o amaçta olmaması çok zor ama zor ihtimal her şey karşılık li diyorsan ama sorun yok ne olursa olsun ciddi bir ilişki düşünmen bu devirde büyük bir saçmalığı n olur sende biliyorsun ki bu devirde aşklar menfaatler üzeri ne kurulu ama istisnalar var önemli olan o istisnaya denk geldin mi gelecek misin soru bu
00 Yorumla
+1 yılAmaç kaleye koşmak olabilir ancak bende evden çıkmayı sevmiyorum ev bana rahat güzel geliyor, genelde kız arkadaşlarım geldiği zaman kahve içip sohbet ediyoruz film izliyoruz veya sevişiyoruz. Bu konuda çok değişken var net bir yorum yapmak yanlış olabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgili olduğunuza emin misin sırf konuşuyoruz diye sevgililik havasına girmeyin... her buluşmada eve çağırıyor define göre daha hiç buluşmamış olduğunuzu varsayarak bu çocuğun niyetinin kötü olduğunu söyleyebilirim. bir de tek yaşadığı için daha bir cesaret gelmiş olabilir sen yine de dikkat et bebeğim adam olan dışarda oraya buraya gezmeye götürür fırsat kollamaz
10 YorumlaBinbir türlü bahane uydururlar eve gel diye. Yok canım çıkmak istemiyor yok çok soğuk. canım mi zannediyorlar anlamıyorum ki. Ayrıca kızım emin olamadığin biriyse bu konularda 4 aydır da varsa bu şüphe ayrıl çocuktan. Zaten derinliği olmayan ilişkiler yaşanıyor hep çevremizde. Sevgili olmanın ne statüsü var ki. Önemli olan ne hissettiğin.
30 Yorumla
+1 yılSen kendini sevgilim var diye kandırıyorsun sadece hepsi bu.
60 YorumlaBak dört aydir hep evine gidiyorsun ve bişey yaşamamissiniz. Demek oluyor ki, bu adam evi daha rahat buluyor, ve seninle daha iyi vakit geçirebilceğini düsünüyor. Ama sen gezmeyi seven birysen bu iş olmaz gibi. Bu adam evcimen pek gezmez, evde oturalim film izliyelim der
23 Yorumla- +1 yıl
Eh peki bu soruya göre sen nasıl birisin OK.
- +1 yıl
@ZorErkek23 Ben gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, yeni mutfaklar denemeyi seven biriyim. Evde oturmayı da severim ama pek bana göre değil
- +1 yıl
Gayet güzel 😊
+1 yılÖncelikle belki yapmıyor olabilir ya da her erkek aynı şey yapacak diye bir durum yok yani bazıları evde oturup muhabbet etmeyi sever bazıları oturup patlamış mısır yapıp film izlemeyi sever yani bence bu şekilde yargılama.. bilemezsin.
00 Yorumla
+1 yılBence hala güvenmiyorsun sevgiline.. Erkek arkadaşım bana soruyor dışarı mı çıkalım evde mi olalım diye evde olalım diyorum.. Çünkü haftanın her günü dışarıda oluyoruz o çalışıyor ben hem çalışıp hem okuyorum falan bir de tek vakit geçireceğimiz gün kalabalık stresi falan hiç hoşuma gitmiyor... Belki o da böyle düşünüyodur
10 Yorumla
+1 yılZamanında benim düştüğü hataya düşme. Bu kadar söylüyorum istediğini anla. Amacı kötü olmasa bile kesinlikle her istediğini asla yapma. Sınırların olsun, saygı göstermez bir süre sonra sana
112 Yorumla- +1 yıl
Sınırları olması hususunda gerçekten hak veriyorum, ilişkide karşılıklı saygının kaybolmaması tavizlerin verilmemesine de bağlı sanki..
- +1 yıl
@red_devils Kesinlikle, ilk buluşmalarda asla evde buluşulmamalı.3 ay gözlemlenmeli orta şekerli halde, ondan sonra uyum tutku aşk zamanla zaten orta yolu buldurur, evde buluşulur lakin erkek her gel dediğinde gelen kadının değeri olmaz. Kadınında istekleri sınırları olmalı, erkek o kadına saygı duyar, zamanla bağlanır hatta çekinir.
- +1 yıl
3 ay gibi bir süreyle sınırlandırmak da ne kadar sağlıklı olur üzerine konuşulması gereken bir şey bu tabiki, çiftler arasındaki uyum, çekim belirleyici olacaktır süre noktasında. Fakat dediğin gibi bilhassa ilk buluşmalarda mekan tercihi kesinlikle ev olmamalı kanaatindeyim ben de.
- +1 yıl
@red_devils Bu zamanda emin olun 3 ay. Başına gelmiş biri olarak ve kadınları erkekleri gözlemlemiş biri olarak söylüorum kimse geldiği gibi çıkmıyor.3 ay bence. Yinede herkesin fikri tabi kendisine.3 aylık süreçte tabi ilişki yaşanır ama orta şekerli abartmadan alışma süreci tanıma süreci
- +1 yıl
Muhakkak kendi tecrübeleriniz de düşüncenizde etkin bir rol oynuyor olsa gerek. Siz min. 3 ay olması düşüncesindesiniz fakat 2 ay da olabilir bu süre 5 ay da öyle değil mi? :)
- +1 yıl
@red_devils Tabikide, maksimum bu arada:)
- +1 yıl
Konudan bağımsız olacak ama eğitim sektöründe misiniz?
- +1 yıl
@red_devils Hayır, avukat yardımcısı ve aynı zamanda isg uzmanı ve yaşam koçuyum
- +1 yıl
Konuşmamızı bu konu içeriğinde sonlandırıp mesaj yoluyla devam etme yönündeki isteğimi ifade etsem..
- +1 yıl
@red_devils Sebep desem :)
- +1 yıl
Mesajda açıklasam :)
- +1 yıl
Sn. @NightLover126 :)
Farklı bir amaç güdüyor olabilir. Ev ortamı rahattır, ondan evde buluşmak istiyor desem her buluşmada da eve çağrılmaz. Bu kadar diretmesi farklı bir amaç güttüğünü gösterir.
10 Yorumla
+1 yılKızım anlasana niyeti farklı bu arada senle ciddi düşünmüyor amacı öyle lay lay lom kendinizi yem etmeyin böylelerine yazzık
23 Yorumla- +1 yıl
Bari burada felaket tellalı
- +1 yıl
Bence siz iyi insanlara denk gelmemişsiniz
- +1 yıl
@BurakCihane iyi insan yok gibi erkekler böyle diyelim daha doğrusu 😂
4 aylık kişinin evine gidilir mi arkadaş! Televizyonda görmüyor musun? 5 yıllık sevgilisi kesiyor doğruyor. Nasıl basit hayatınız var
20 Yorumla
+1 yıl"Farklı amaç"tan kasıt ne? Yani ne olunca amaç farklı oluyor.
Cinselliğe ve insanlığa o kadar uzaksınız ki... En temel canlılık belirtilerinden bile yoksunsunuz.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılAklın varsa gitme bugün seni bianlik mutlu eden şeyler yarın kafanın içini zehirler keşkelerle yaşar durursun
20 Yorumla Kırmızı ışıkta beklerken sarı ışık yanar yanmaz öndeki araca sinirlenip kornaya basıyorsunuz diye düşünün. (Var böyle tipler) 5 saniye sonra orada olmayacağınızı bile bile sinir olup gerilmeye lüzum var mı? Bence yok. Bu nedenle bugün gitmeseniz yarın gideceksiniz, neden bu kadar kasıyorsunuz kendinizi? Gidin evinde buluşun ki! Evinin güzel olduğunu biliyorsanız öncesinde zaten gitmişsiniz.
00 Yorumla
+1 yılHayır tabiki, diyor ki ben yuvamda güçlüyüm, gel yuvamı ziyaret et, sende diyeceksin ey aslanım aslan yuvasında gücünü gösterir diyip bağırına basacaksın
02 Yorumla- +1 yıl
😄😄😄😄
- +1 yıl
@22XxAysexX22 :D öyle daha bu işler
+1 yılAklında böyle bir düşünce varsa dürüstçe ve direk lafı dolandırmadan sor. Zaten amacı oysa sen sorduğun için söyler. Eğer amacı oysa da kendi insiyatifini kullanarak karar verirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenelde rahat takılırız diye ev ortamında zaman geçirmeyi seviyor erkekler. Ancak aynı ev içinde olunca işler ister istemez cinsellik yönünde gelişiyor.
30 YorumlaSevişmek istemek farklı bir amaç değil. ki. aksine fazla klasik.
31 Yorumla
+1 yılİşte bu yüzden çağırıyor
10 YorumlaDüğün yapmak kolay mı bu devirde para biriktirmek için evde takılalım diyordur çocuk dışarj çıksanız hep masraf
12 Yorumla- +1 yıl
Kesin bu kadar safianedir
- +1 yıl
😂😂😂😂
+1 yılher buluşmanız seks ve sevişme ile geçiyorsa eve çağırma amacı ortada işte
115 Yorumla
Soran+1 yılhayır böyle bir şey yaşamadık hiç
- +1 yıl
o zaman parası yok belki 🙄
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Ladylu ajfjwkfjwkd tanıdık mı diye kontrol ediyo
- +1 yıl
@İcimdekitanrica evet benimkide tek yaşıyorda
- +1 yıl
Ya saçmalama jaıfkaıfjee her tek yaşayan senin manita olamaz biliyon dimi
- +1 yıl
@İcimdekitanrica kesinlikle ama bildikleri halde aramıza giren şahıslar var canım bulursam bir,,,
- +1 yıl
Ben saldım manitayı. Ne yaparsa yapsın boş ver beybi sal ya
- +1 yıl
@İcimdekitanrica kız soruyu soran senmiydin
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHer çağırdığında yakınlaşıyorsa e hiç dışarı çıkmıyorsanız başka bir şey düşünmüyordur zaten
12 Yorumla
Soran+1 yılyakınlaşma olmuyor daha çok erken birbirimizi tanıyoruz sadece ama ilerde amacı bu mu acaba
- +1 yıl
Neden süreklı eve cagırsın ki desek maddi gücü yetmıyor ne bıleyım yürürsunuz bankta oturursunuz e hıc mi çalışmıyor etmıyor bu ınsan. Olmadı sen karşılarsın yanı böyle bir ilişki yürümez bence
Evin mimarisi halı desenleri hakkında konuşmak istiyordur belki :)
22 Yorumla
+1 yılAlakası bile yok bende sürekli eve çağıyorun sebebi evde zaten kimse yok daha rahat oluyoruz cinsellik asla yapmam zaten sevmiyorum
00 YorumlaBirlikte 2 rekat namaz kılmak için çağırıyor başka ne için olacak ki çok utangaç çok masum çok sevimli Bi çocuk
00 YorumlaSeven adam eve çağırmaz. Seni senden daha çok düşünür. Biri bir şey demesin laf olmasın der. Eğer seni eve çağırıyorsa ve sende hala kapıya koymadıysan sende de sıkıntı var demektir.
20 YorumlaEvde vakit geçirmeyi seviyor olabilir hava soğuk zaten ama amaç başkada olabilir gözlemle ayırt edersin
00 Yorumla
+1 yıl00 Yorumla4 ay olmuş, halâ birlikte olmadınız mı?
Gayet normaldir eve çağırması, sana sadık ki seni çağrıyor ama uzun sürmez başkasının kapması01 Yorumla
+1 yılBu soruyu sorabilmek için hiç bir buluşmaya gitmemiş olman lazım sivri zeka.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı.
+1 yıl4 aylık sevgili sürekli eve çağırıyor ve sen de ısrarla sevgili kalmak istiyosun shdjdjf
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılAmaç belli. Çok da gizlemiyor sanki haa.. Me dersin?
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 786 cevap paylaştı.
+1 yılAmaç belli barbi bebeklerini alıp saçlarını tarayacak değilsiniz ya
10 Yorumla
+1 yılonu en iyi sen tanıyorsun ne desekte biz senin kadar olgu olmaz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Cinsellik yaşamak olası evlenince yaparım kafasında biriysen bunu söyle
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yıl4 ay da eve gitmek ya da çağırmak normal değil bence bide her buluşmada eve çağırmak yer yapmak yani fırsatı bulunca yapacak ne yapacaksa artık
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılBende merak ettim. Git ve tecrübe et. Bizimlede paylaş lütfen.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır tabii ki ne gibi farklı bi amacı olacak, sana aşık olduğu için böyle davranıyo, diyo ki sen benim evimsin
Benimle evlen, evimin kadını, çocuklarımın anası ol gız12 Yorumla- +1 yıl
Aşkolog her yerde
Cevap sahibi+1 yılYes baby 😘
Ben sevgililerimi güven sağlamak için 3,4 kere çağırmadan sevişme başlatmam yani bu aya kadar yapmadınız diye olmıcak sanma her seferinde işe yarar bu taktik
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGitme yavrum gitme güvenme ne olacağını bilemezsin kimse göründüğü kadar iyi değil inan bana
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNormal. Gidersen de ileriye gitme tepkini önceden gösterdiysen bu konu da eve çağırmasında bi sakınca yok
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılöyle şey olur mu ya. ilişki sadece evde yaşanır mı çok saçma
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı. Yok kanka farklı bi amacı olur mu hiç? Boğazından bi sıcak çorba geçsin istiyor elleriyle yapmış düşünceli çocuk
11 Yorumla- +1 yıl
😁😁😁
+1 yılHareketlerinden anlayabilirsin. Yakınlaşmaya çalışıyorsa eğer..
00 Yorumla
+1 yılTabiki de farklı amacı var. Yoksa niye eve çağırsın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılHer buluşmada eve çağırıyor ise niyeti bozmuş demektir
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle farklı bir amacı yok, tek ve net bir amacı var ve oda açık bir şekilde ortada.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı.
u +1 yılPul koleksıyonu içindır bence
Yanı haşne fişne muhabbeti00 Yorumla Eve çağırmak mı? 😂 amacı bariz belli değil mi? Hanzoluktur bu.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı. Dikkat et sana kabaran bişey var gibi gulu gulu olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha önce hiç gittin mi evine? Cinsellikle alakali konuştunuz mu daha önce? Aranızda sarılıp öpüşmek dokunmak gibi eylemler geçtiyse niyeti ona göre belli olur.
01 Yorumla- +1 yıl
Yani sonuç olarak
- Devamını Gör (218)
Devamını Gör(263)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim her buluşma planladığımızda eve çağırıyor. Farklı bir amacı olabilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer