İlk kendisi bunun için teklif etmişti ben de olumlu karşıladım. Ama en son beni görmek istediğini söylemesine rağmen bu konuda asla yazmıyor. Kaç defa hatırlatmama rağmen ona..
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ciddi değilmiş demek ki
Ciddi değilmiş salla gitsin
Sevgilisi sehir dışına biryere gitsin ayarlar
Sen söyle
2 defa hatırlattım daha ne diyeyim ki.. en son bana ben de görmek istiyorum merak etme dedi
Demek ki işlerini düzenliyor veya daha kaliteli vakit geçirmek için birşeyler hazırlıyor
Ya izin gününde hafta sonu bir gün neyse ayarlayacak yani. Ya da neden bana izah etmiyor bir şey varsa? Alt tarafı buluşup bir şeyler içcez. Başka beklentim yok yani.
Ne diyebilirim ki.. son kez davet et. Olursa olur olmazsa olmaz
O teklif etmişken bu kadar üzerine düşmem istemiyorum. İnsan yoğundur unutur ama hqtirlatali 3 gün bile olmadı. Yapacak bir şeyim yok...
Sen daha iyi bilirsin 🤷🏻 olursa olur olmazsa olmaz
Cinsellik amaçlımı görüşme
Bi kahve içelim demişti
Öncesinde yaşanmuşmıydu
Hayir yaşamadık
Balık burcudur kesin
Niye onlara has bir özellik mi? Haha hayir akrep
Bende sürekli onu yapalım bunu yapalım diyip ekiyorum. Genelde muhabbet olsun diye hayal satıyorum
Biz 10 yıldır falan tanışıyoruz öyle bir iliskimiz yok
Bilemedim o zaman farklı bir durum vardır özgüvenini düşüren
Ozguven sorunu olduğunu da zannetmiyorum ya. Yoksa niye teklif etsin ki?
Anlık ilgi isteyince ya da muhabbet tıkanınca dümenden yapıyor bu muhabbetleri. Aslında seni takmıyr bu konuda görüşlerime güven çünkü bende böyleyim
Sizi mi baz alalım😄 yani gerçek ilgi isteyen gelir görür bence ya. Bilmiyorum yazmasını da beklemiyorum bu saatten sonra ama meşgulüm falan dicem. Ne hali varsa görsün kendi kaybı.
Kesinlikle beni baz alın psikoloji benim alanım birsürü kitap okurum insan davranışlarını rahatça çözebiliyorum. İlgi isterse buluşur diyorsunuz ya o öyle olmuyor. O anda sanaldwn gel3n ilgi bile onu tatmin ediyor. O ilgi gelsin diyede sizi kendi gözünde önemli biriymiş gibi gösteriyor (buluşalım özledim ve diyerek). Bu duygu g3çince sizinle buluşmuyor ve sizi takmıyor muhtemelen
Vay anasını. Ama nereye kadar? İlgi isteyip yazsa ve beni yerinde bulamasa başkasını arayacak muhtemelen ama ben kolay kolay da bulacağını zannetmiyorum ya. İnsani sanal nasıl tatmin eder ya göz göze olmak gibisi var mı.. bu resmen ego tatmini. Asla fırsat vermicem. Zaten bu hafta için de bir şey demezse şansı tamamen bitecek. Ben istediği zaman geleceği bir köpek değilim.
Peki bu insan neden sanaldakiyle yetiniyor? Gerçeği varken neden böyle yaşıyor yani?
Arada cinsellik yoksa gerçekle sanal arasında bir fark yok ki. O tamamen anlık ilgi istiyor, karşıdakinde beklenti yaratıf kendine çekip sonra fırlat gitsin yapıyor. Bu arada bu soruyu sorduğunuza göre sizde beklenti yaratmış ve başarılı olmuş
Beklentiden ziyade benim için önemli biriydi zamanında. Artık değil. Gercekten çok güzel hatırlıyordum onu. Hatta yıllar sonra konuşmadan önce yakın bir arkadaşıma onu gerçekten güzel hatırladığımdan bahsediyordu.. ta ki içine edene kadar.. zaten ne libido bıraktı ne de başka bir şey. Ona karşı yıllar sonra bile bu kadar heveslenebilen bir kadını kendi kaybetti. Başkaydı o, ona olan cekimim bambaskaydi. Hem beklenti yaratması ne işine yarayacak ki? Dediğim gibi ben istediği zaman gelecek bir köpek değilim. Cinsellik yoksa ne demek fark yok? İki insan oturup konuşamaz mi? Ne saçma şey bu böyle.
İş güç yaşam tecrübesi zamanla insanların bakış açısı değişebilir bir şey denemez. Sondaki yorumunuz ise bugüne kadar tanıdığım hiçbir erkek (20-25 yaş arası erkekler) kadınls sohbet için bir araya gelmek istemedi. Çünkü kadın muhabbeti erkeği bayar sadece cinsellik varsa erkek yakın olmak ister. Yaş ilerledikçede cinselliğin yanına ikinci bir özellik ekleniyor. Ya cinsellik yaşayacağı ya da ciddi ilişki kuracağı kadınla beraber olmak istiyor. 2 seçenekten biri olarak sizi görseydi emin olun şu an bu soruyu soracak psikolojid3 olmazdınız, size değer verdiğini hissettirirdi
İkisi de var. Yani cinsel olarak çekici bulduğunu biliyorum, ciddi ilişki konusunda 'biz'den konuşmadık ama normalde uzun ilişkiler yaşıyormuş. Neyse bunlar çok uzun karışık konular. Ne olursa olsun gerçekten aklında olsaydim bana gelirdi diye düşünüyorum. Çünkü hangi erkek hoslansa etse sürekli konuşmak buluşmak istiyorlardı benimle. Ben sadece anlayamadım teklifi edip hayirlatmama rağmen ertelemesine.. yazarak giriş yaptığımızı falan söylüyor. Sanki dün tanıştık jdjdjd madem öyle teklif etmeseydin. Bu arada galiba benzer bir şey demişti. Kadınlarla arkadaş olamıyormuş mu neymiş. Kanka muhabbeti sevmiyormuş. Selam selam bye falan hshshsh dedim ne alaka yani sevismeyle mi bitiyor konuşman senin jdhd evlenen insanlar nasıl evleniyor? İletişim kuruyor birbirlerini tanıyorlar. Benim farklı gözle bakmadığım erkek arkadaşlarım bile var. Yani insanlar iletişim kurarlar cins*lligin yeri ayrıdır. Konuşman istemene veya yaşamana engel değildir. Konuşamadığın bir insanla yatacak mide varsa ağır abazasindir zaten
Bu sohbeti yapınca aklıma geldi. Bende bir kadına aynı bu şekil davrandım habire övdüm buluşalım vs, tabi buluşma imkanım yoktu. Sürekli ekince en son buluşalım dediğimde sevgilim var demişti , tabi ben şok 😁 benzer bir şey yapabilirsin kestirip atarsan güzel bozulur
Sevgilim mi var diyeyim? Başka ne desem bozulur? Sevgili cok uç nokta ya. Hani flört falan olsa foto bile atarım onunla ama baya uç bu hshshsh
Kestirip at her türlü bozulur zaten. Flört de ister cevap atma. Haaa daha kötüsünü söyliyim o mesaj attıktan sonra durum at ama onun mesajına cevap atma buda çok koyar🤣
Biz sizinle bu donemi istişare edelim bence🤣🤣 söylediğiniz şeylerin %99'u doğru ya.. bozulunca hirs yapar herhalde bu. Yapmazsa da umrumda değil ya. Şu adama çekim duyduğuma inanamıyorum sanki adam kalmadı. İstesem elde edemeyeceğim adam yok bu canım uğraşıyorum ne o buluscaz shshsh çok sık mesajlasmiyoruz aslında ya. Bence bana çok ilgi göstermiyor. Benim için hiç uğraşmiyorsun dedim ona, uğraşıyorum ki yazıyorum dedi xhshdh yazmanın nesi uğraşma ya? 2 haftada bir belki konusuyoruzdur o da belki. Uğraşan adam görmesek.. hdhehd ne diyeyim yarın gel hemen evlenelim mi diyeyim dedi dedim ne alakaaaa
Bu slakla uğraşıyorum demiştim de site sansür yapmış kendince hahahshs
Ben bir kere sevdim direkt belli ediyordu sevdiğim kişi. Mutlu olsun diye herşeyi yapıyordum.. böyle geç cevap verince ya da onda bir şüphe uyandırınca içi rahatlasın diye hemen buluşalım diyordum çiçek vs alıyordum. Diğerleri sevmediğim eğlencesine twkıldığım kadındı onlara karşı bu adamın size takıldığı gibi takıldım 😂 normal hayatınıza dönün böyle şeyler kadını yıpratır gerek yok bence. Takipleşebiliriz bu arada
Üzdünüz beni şu an ya whehwhs kahroldum. Bi insanı tanımadan sevemezsin zaten o yüzden öyle bir beklentim olmadı ama birbirimizi yıllardır tanıyan iki insan olarak oturup muhabbet edebilirdik yani. Aradan o kadar sene geçti.. gercekten herif her dönemde beni yıprattı ya her dönemde. Onceden baktığım adama dönüp bir daha bakacak kadın değilim ben. Bu adamın farkını buradan anlayın.. ama gidersem gerçekten tam gidiyorum. Disardan bakınca hayatıma odaklı gibi görünüyorum da işte içim jdjdjdj