Kaynanam sürekli görüşmek istiyor, ne yapabilirim?

Üç günde bir gitsek gurbetten gelmişiz gibi oğlunun boynuna atlıyor özledim oğlum nerelerdeydin filan diyor. Aynı evde yaşardık birikim yapardınız hem diyor aynı evde yaşamak istiyor. Her hafta beraber pikniğe gitmek istiyor. İyi olun da ayda bir gelin diyor ama bir hafta geçse suratı düşük oluyor. Pikniğe gittiğimizi duyunca ne zaman diye soruyor. Annemlere gidiyoruz gece arıyor döndünüz mü diyor dönmediysek yarın soruyor kaçta döndünüz diye. Eşime anlatıyorum durumu ama annem o diyor başka bir şey demiyor. Ben ne yapabilirim sürekli birlikteyiz. Yeni evliyim bu kadar sık görüşmek istemiyorum.
Kaynanam sürekli görüşmek istiyor, ne yapabilirim?
Cevapla