Yaşım 37 oldu ve artık bir kadının beni sevebilecegine benimle evlenmek isteyecegine olan inancımı kaybettim. Çok üzgünüm?

Yaşım 37 oldu ve artık bir kadının beni sevebilecegine benimle evlenmek isteyecegine olan inancımı kaybettim. Çok üzgünüm?
Cevapla