Evlenmek isteyen kadınlar 30 u geçirince çok pişman oluyor mu benim gibi?

Olduk 30+ gerisini söylemeye dilim varmıyor. Ne ara bu yaşa geldim de kendime layık bir adam bulamadım. Cidden evlilik bile insan seçiyor. Evli mutlu çocuklulara selamlar ben tek siz hepiniz. Yapacak bişey yok. 30 da önce evlenmeliydim. Gerçi o zaman da başka hedeflerim vardır

Evlenmek isteyen kadınlar 30 u geçirince çok pişman oluyor mu benim gibi?
Cevapla