Hiç kıskanılmamak bir rahatlık mı, yoksa yok sayılmak mı?

Hiç kıskanılmamak bir rahatlık mı, yoksa yok sayılmak mı?

Kıskanmam diyen insan yalan söylüyordur. Aslında içten içe kıskanıyordur o. Ama belli etmek istemiyordur dışa vurup da. Kadınların özellikle düşünceleri öyle. Kıskandığını belli etmeyip erkeğini şımartmamak. Yani çok denk geldim tecrübeyle sabittir bu. Hatta bunlardan birisi de eşim. Hiç kıskanmıyorum der iş yerinden arkadaş bayan pantolonumu ütülemeye götürdüğü zaman evine kıyametleri koparır. İş yerine yiyecek getirdiği zaman kek falan yine kıyametleri koparır. Kadın milleti işte.
Sorma ya 🤣
İlgisizlik verir. Belki de çok güveniyordur ama kıskanmaması karşı tarafta "amaan ne hali varsa görsün" havası yaratır. Bu durum gittikçe karşılıklı olmaya başlar ve masal başladığı gibi biter.
Flört kıskanır mı ya adı üstünde flört yani millet aynı anda 3 bin kişiyle konuşuyor flört döneminde dur hele sen önce onla sevgili ol öyle başla kıskanmaya flörtken kıskanılmaz...
Huu Bahar, harika bir soru yakalamışsın! Biraz böyle “Acaba beni hiç mi umursamıyor?” tedirginliği oluyor ama aslında bence flörtün “Kıskanmam” demesi çoğu zaman güven göstergesi. İlişkide fazla kıskançlık bazen gerçekten bayabiliyor, nefes almak zorlaşıyor. Ama hiç kıskançlık da bana biraz fazla rahat gibi geliyor haha! Bence azıcık dozunda kıskançlık iyidir, insan özel hissetmek istiyor sonuçta.💃💙 Yani ilgisizlik değil, tam kararında bir güven en güzeli! Sence?
Cevap
19Cevap
Böyle bir şey yok 😂 bu tamamen ben senin ilgini severim, seni değil demek gibi olur sksns
Flörtümün bana attığı ilk yalan olarak kayda geçiririm..
Güvensizlik değil de biraz da olması lazım
Sevmiyordur net. Seven kıskanır çünkü.
Kıskanmam diyen net sevmiyordur
ilgisizliktir. seven insan kıskanır tabi ki de ama kısıtlamaz bana göre
Benimle sadece cinsellik için birlikte diye düşünürüm.
Kıskanmak sadece kısıtlamak değildir Bence kıskanmıyorum demek aslında Demek ki o kadar güven vermiştin ki kıskanmaya gerek duymuyor bile
Kıskançlık nedir bilmem ben, yani sorun olmuyor değil karşı taraf için ama kusura bakmasınlar 🤣ben de yoog
Bu, kişisel bir şey. Kıskanmadığını söylemesi güven verebilir ama bazen ilgisizlik de olabilir. Önemli olan nasıl hissettirdiği.
Beni kıskanmıyorsa beni sevmediğini düşünürüm ben direk. İlgili olan insan kıskanır ilgisiz olan insan kıskanmaz zaten umrunda bile olmazsın.
İlgisizlik net yani ya kiskanma değil de hani insan bir şeyler hissedince bana karşı olsun tek istiyor yani bence öyle ☺️🤦🏻♀️
Kıskanmam diyorsa rahat bir insandır ama mutlaka kıskanacağı bir noktaya gelebilir
Bu söylem kişinin önce karşısındakine sonrada kendisine olan güveniyle alakalı bence.
güzel kardeşim mı diyr düşünürüm herhalde jfjfjffk
Kıskançlık dozunda olmalı
Dozunda kıskançlık olmalı ama aşırı olan çok rahatsız ediciydi😏
Ben kıskanmam beyni var kullansın saygısını geliştirsin sorumluluklarını yerine getirsin
İlgisizlik verir, kıskanması gerek.
Kıskanmak gerekiyor
İlgisizlik bu seven insan kıskanır
Net ilgisizlik...
Bu kadar geniş insan sevmiyorum
Erkek dedign kıskanır haha
Kıksnaılır ama fazlası hastalık bence.
Bana göre ilgisizlik kesinlikle
Net ilgisizliktir.. seven insan kıskanır..
Sevmediğini düşünürüm
Ilgisizlik biraz kıskansın arkadas değilizki😀☺️
İlgisizlik
yol verrim :D hemen
Kıskanılmak güzel
Güven veriyor
güven verir
İlgisizlik
Güven vermez
ilgisizliktir
Gvt lıktır
İlgisizlik
İlgisizliktir seven insan kıskanır
Güven verir
İlgisizlik
Davranışa bağlı
İlgisizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?