Benim eski eltim yabancıydı Türkçe fazla bilmiyordu zaten pek öyle sohbet etme şansımız olmuyordu oyuzden kıskanırmıydı bilmiyorum ki kadın Bana küfür ediyordu belkide 😂😂 benim haberim yoktu 😂
Ya bunlarla uğraşılır mı bee ya katil ederler adamı ya hasta ederler. Aramız iyiymiş gibi davranıp alttan alttan laf sokmalara da hiç gelemem. Ne b. k yerse yesin banane. 5 yaşında çocuk muyuz
Elti yılandır, yılanın hasıdır. O içten içe anlaşıyor gibi görünenler bile birbirine içten içe nasıl düşmanlık besliyorlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elti değilde görümcen fenaaaaaa kıskanıyo. Annesi yani kayınvalidem beni asla ezdirmez asla kimseye laf ettirmez o da onu asla çekemiyo. Bende pas vermiyorum ona hahahahah oh çatla canım iq’sü düşük mal😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır kıskanmaz
Benim eski eltim yabancıydı Türkçe fazla bilmiyordu zaten pek öyle sohbet etme şansımız olmuyordu oyuzden kıskanırmıydı bilmiyorum ki kadın Bana küfür ediyordu belkide 😂😂 benim haberim yoktu 😂
Ya bunlarla uğraşılır mı bee ya katil ederler adamı ya hasta ederler. Aramız iyiymiş gibi davranıp alttan alttan laf sokmalara da hiç gelemem. Ne b. k yerse yesin banane. 5 yaşında çocuk muyuz
Elti yılandır, yılanın hasıdır. O içten içe anlaşıyor gibi görünenler bile birbirine içten içe nasıl düşmanlık besliyorlar
Elti değilde görümcen fenaaaaaa kıskanıyo. Annesi yani kayınvalidem beni asla ezdirmez asla kimseye laf ettirmez o da onu asla çekemiyo. Bende pas vermiyorum ona hahahahah oh çatla canım iq’sü düşük mal😂
Eltim yok. Olsaydı da güzel anlaşıp iyi arkadaş olmak için çabalardım. Baktık fesatlıktan kalbi kararmış kaçardım
Beni kıskanır ne alıyosam aynısını alır ne yaparsam aynısını yapar yıllardır yarış halinde kendi kendine
Bir zamanlar benim de eltim vardı başlarda iyi anlaşırdık sonra konuşmadık
henüz eltim yok ama sevgilimin yengesi beni hiç sevmiyor kıskandığını biliyorum Allah'ından bulsun ama takmıyom hiç
Devir değişti ektim yok ama olsada onun başını yeseler bende kurtulsam 🤣
Umarım Öyle bir şey yaşamam
Boş insanları yapmaya en sevdiği şeyler
Bunu da paylaşmazsın be 😬
bunu da sosyal medyada paylaşmazsın ama ha 🥺
Eltim olmadi be😅😅😅😅
Agaa bee işte buna içilir 😂😂😂
İctim zaten buz gibi suyu 😀😀😀
😂😂 tm peki 🙋🙋
🖐️😀😀😀🖐️
🙋🙋🙋
Grs canim seninle baska yorumda umarim😊😊🔥🔥
Şuanlık iyi gibiyizzzz
Elti eltinin g tunu açar diye bi laf vardir
Daha yok eltim