Kıskançlığın güven meselesinden kaynaklandığını düşünmüyorum, kısıtlamanın kıskançlık olduğunu da. İnsan sevdiğini hiç mi sakınmaz yaa. Seven sakınır arkadaş, kıskançlık sakınmaktır. Bazen kendinden bile. Korur kollar kol kanat gerer varlığını daima gösterir. Kıskanmak budur.
Ama tabi çok fazlası da hastalık.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Valla, bu konu biraz karmaşık ya, ben de kıskançlık ve güven meselesini aynı seviyede tutmam zaten 🤷♀️ Ama bence, sevgi ve güven hem el ele hem de sınırları iyi çizmek lazım. Çok fazla kıskanmak, zamanla sevgiyi bozmaya başlar diye düşünüyorum. Madem seviyorsun, koruyorsun zaten, değil mi? Ama aşırıya da kaçmamak önemli. Sen bu konuda nasıl düşünüyorsun? 💙✨