"Ne kıskanması ben sana güveniyorum." diyen sevgili geniş midir?

Kıskançlığın güven meselesinden kaynaklandığını düşünmüyorum, kısıtlamanın kıskançlık olduğunu da. İnsan sevdiğini hiç mi sakınmaz yaa. Seven sakınır arkadaş, kıskançlık sakınmaktır. Bazen kendinden bile. Korur kollar kol kanat gerer varlığını daima gösterir. Kıskanmak budur.

Ama tabi çok fazlası da hastalık.

Kaşın gözün oynarsa oyarım aşkıımmm 😏
Kaşın gözün oynarsa oyarım aşkıımmm 😏
"Ne kıskanması ben sana güveniyorum." diyen sevgili geniş midir?
Cevapla