Üniversite öğrencisiyiz. Lise son da aynı sınıfta idik. Ama üniversite de ayrı üniversitelere gittik. Kendisi çok ahlaklı birisi hiç kötülüğünü görmedim. Neyse 3 yıldır arkadaş olduğum bu kişi (erkek) 5 ay önce bana bir kızdan hoşlandığını söyledi ve tavsiye istedi açıl dedim sonucunda reddedildi. Kötü etkilendi. Neyse 5 ay sonra yani bugün bana evlilik teklifi yaptı. Bense daha birkaç ay önce başka bir kızdan hoşlandığını söyledim neden bana böyle bir teklif yaptığını sordum. Beni çok ahlaklı bulduğunu ve benzer olduğumuz ve evliliğe uygun bir kız olduğumu düşündüğü için bu teklifi bana yaptığını söyledi, yani karakterimi beğendiği için beni kendisine uygun bulduğunu söyledi. Ben ona teklifinin samimi gelmediğini ve kendisini arkadaş olarak gördüğümü söyledim. Sizce böyle bir durumda tepkim ne olmalıydı?
Onu beğeniyor olduğuma göre ve beğenmiyor olduğuma göre iki ayrı yorum yapabilirsiniz.
Onu beğeniyor olduğuma göre ve beğenmiyor olduğuma göre iki ayrı yorum yapabilirsiniz.
Sana uygun bir eş olacağını düşünüyorsan evlenebilirsin, 5 ay önceki şeyi umursamaya gerek yok
Her halükarda reddetmelisin, başka bir kıza senin yönlendirmenle açılmış çünkü, mutlu olamazsınız
Bilemiyorum sana kalmış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer